Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet March 21, 2006 Da vores nuværende rengøring ikke fortsætter søger jeg hermed en ny. Så er der nogle der kender nogle, selv har lyst eller bruger en de er glade for, høre jeg gerne fra jer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Jeg er lige med på en lytter her..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Jeg har 2-3 andre herude som også gerne vil have, så det er da turen værd :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 31, 2006 Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogle der kender nogle eller bruge nogle som er interesseret i lidt mere arb. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lovebuine 10 Anmeld indhold Besvaret April 18, 2006 Kan det virkelig være rigtigt at der ikke er nogle der kender nogle eller bruge nogle som er interesseret i lidt mere arb. ? jeg kender en pige filipiner, men hun kan kun i weekenden fordi hun er au pair hvis det er? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2006 jeg kender en pige filipiner' date=' men hun kan kun i weekenden fordi hun er au pair hvis det er?[/quote'] Tak ville nu ellers helst i hverdagen hvor vi ikke er hjemme, da det jo ik er rart for hende at vi er hjemme.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2006 løn? Hej, Vi er lige flyttet hertil og har også talt om at skaffe lidt hjælp til rengøringen. Hvad er normen for aflønning her? vh Pilu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2006 Hej, Vi er lige flyttet hertil og har også talt om at skaffe lidt hjælp til rengøringen. Hvad er normen for aflønning her? vh Pilu Alt mellem 70-120 tror jeg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2006 Jeg leder også efter rengørings hjælp i Bunkeflo... Hvis der er nogen der kender nogen.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MetteMarie 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2006 Hvor mange timer Hvor mange timer drejer det sig som?? Er det 2 eller er det 4 timer hvert sted og er det hver uge - eller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2006 For mit vedkommende skal jeg bruge en til at gøre rent i en lejlighed lige ved Trianglen på 120 kvm. 4 timer hver anden uge er mit bud. (Jeg har prøvede, at sige til min kæreste, at hun kunne få lidt penge for det arbejde, men hun skød det i gulvet med, at vi har fælles økonomi. Hun er sgu svær at narre:) /Fagerland Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2006 Hvor mange timer drejer det sig som?? Er det 2 eller er det 4 timer hvert sted og er det hver uge - eller? Hende vi har haft der lige er stoppet var her 2 timer hver fredag? Ku du være interesseret ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MetteMarie 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2006 Hende vi har haft der lige er stoppet var her 2 timer hver fredag? Ku du være interesseret ?? Jeg vil i hvert fald sige det videre. Det kan jo nemt løbe op til en del timer, men alle de intresserede, som er her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 20, 2006 Jeg vil i hvert fald sige det videre. Det kan jo nemt løbe op til en del timer' date=' men alle de intresserede, som er her.[/quote'] Ja vi er 2 bare på min vej :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2006 Hvad mener du med DIN vej ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2006 Hvad mener du med DIN vej ? Jeg var her først !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2006 Så er det også dig som afholder vej-fest? :-D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2006 Så er det også dig som afholder vej-fest? :-D Det er helt ok ! Jeg stod da også for jule glöggen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2006 Jeg var her først !! Så får du sørme da også æren af at fjerne al sneen fra din vej til vinter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2006 Det er helt ok ! Jeg stod da også for jule glöggen Og hovedpinepillerne.... ikke at forglemme..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 21, 2006 Og hovedpinepillerne.... ikke at forglemme..... Jep det er et godt forsamlingshus :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret May 13, 2006 Hej allesammen, Jeg har en sød kæreste, som er interesseret i at høre mere. Hun har lavet sådan rengøring for familie og venner i DK, men er jo nu flyttet med mig til SE så det kan hun ikke rigtig længere. Det er 100 dk i timen og hun vil gerne høre hvad det handler om (må helst ikke være alt for fysisk hårdt). Derudover er hun superhurtig, så man får altså noget for pengene. Vi bor i Annestad, så hun har vel et kvarters tid i bus til centrum. Hvis nogen er interesseret er I meget velkomne til at skrive en meddelelse her eller sende en privat besked til mig. /Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2006 Vores rengøringspige har mulighed for at tage 1-2 nye ind nu, så hvis der er nogle der er interesseret så send en PM. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2007 Vi behøver hjælp til rengøring af en villa i Bunkeflostrand. Estimerer ca. 3 timer hver anden uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites