Jump to content
Miriam

Rengøring søges i Bunkeflostrand.

Recommended Posts

jeg kender en pige filipiner' date=' men hun kan kun i weekenden fordi hun er au pair hvis det er?[/quote'] Tak ville nu ellers helst i hverdagen hvor vi ikke er hjemme, da det jo ik er rart for hende at vi er hjemme....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For mit vedkommende skal jeg bruge en til at gøre rent i en lejlighed lige ved Trianglen på 120 kvm. 4 timer hver anden uge er mit bud. (Jeg har prøvede, at sige til min kæreste, at hun kunne få lidt penge for det arbejde, men hun skød det i gulvet med, at vi har fælles økonomi. Hun er sgu svær at narre:) /Fagerland

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej allesammen, Jeg har en sød kæreste, som er interesseret i at høre mere. Hun har lavet sådan rengøring for familie og venner i DK, men er jo nu flyttet med mig til SE så det kan hun ikke rigtig længere. Det er 100 dk i timen og hun vil gerne høre hvad det handler om (må helst ikke være alt for fysisk hårdt). Derudover er hun superhurtig, så man får altså noget for pengene. Vi bor i Annestad, så hun har vel et kvarters tid i bus til centrum. Hvis nogen er interesseret er I meget velkomne til at skrive en meddelelse her eller sende en privat besked til mig. /Morten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites