Jump to content
Flemming

Samkørsel fra Ljungbyhed via broen

Recommended Posts

Kommer fra Ljungbyhed og kører ad E22 mod broen. Er der nogen der er interesseret i samtransport fra området Ljungbyhed, Esløv, Gårdstånga og nedad mod broen. Skal til Skovlunde, indtil sommer. Herefter blot til Holmen på Amager. Er en stabil "møder", men holder da fri ind imellem:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Skuffende tilbagemelding :new: Jeg havde håbet at jeg havde fået lidt respons. Hvad mon jeg har gjort forkert :flov: Forklaringerne kan være ganske enkle. 1. Der er ikke nogen der har behov for samtransport 2. Min daglige køretur "rammer" ikke jeres lokation. 3. Man har ikke forstået min vej til broen. Der er ellers mange trafikpladser før broen. Svågertorp som den sidste. Jeg kører ad E22/E20 og passerer følgende steder: Esløv Gårdstånga Lund Burløv Staffantorp Frederiksberg Petersborg Lockarp Er der ikke noget der rammer? Lejlighedsvise lifts er også ok.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Os danskere er vel bare for reseveret og bange for det vi ikke kender.... Det er ihvertfald min opfattelse af os, det ses når man kommer lidt rundt i verden. Selv svenskerne er mindre reseveret en vi, deres naboer er. Ikke at jeg selv er meget bedre men alligevel,............

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine

Måske større respons hvis du fortalte hvilket tidsrum det omhandler.... og fleksibiliteten af dette...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Måske større respons hvis du fortalte hvilket tidsrum det omhandler.... og fleksibiliteten af dette...
Ja det kan du selvfølgelig have ret i. Frem til sommer møder jeg kl. 0800 eller tidligere i Skovlunde, men fleksibelt om eftermiddagen. Efter sommerferien skal jeg møde på Holmen og på det tidspunkt har jeg flextid, som går på at møde imellem kl. 0700 - 0900.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja det kan du selvfølgelig have ret i. Frem til sommer møder jeg kl. 0800 eller tidligere i Skovlunde, men fleksibelt om eftermiddagen. Efter sommerferien skal jeg møde på Holmen og på det tidspunkt har jeg flextid, som går på at møde imellem kl. 0700 - 0900.
Hmm jeg arbejder i herlev....præcis 10 meter fra skovlunde og arbejdstiderne passer ihvertfald til og med sommer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites