Guest tom Anmeld indhold Skrevet March 20, 2006 Det er vist ikke alle du har slettet..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Det er vist ikke alle du har slettet.....Det kunne være ganske rart at vide hvem vores bug-hunter egentlig ér *s* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Forklaring??? Hvad snakker I om? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Ulmus er hermed udelukket som bug:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Ulmus er hermed udelukket som bug:) HEHE:laugh::laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Ulmus er hermed udelukket som bug:)Tja...det tror jeg også :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Er der virkelig ingen af jer, der kan besvare mit spørgsmål. Ja, jeg ved ikke meget om IT-sprog, men vil da gerne lære mere. Venner, forbarm jer over en "gammel" kone og oplys hende!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Er der virkelig ingen af jer, der kan besvare mit spørgsmål. Ja, jeg ved ikke meget om IT-sprog, men vil da gerne lære mere. Venner, forbarm jer over en "gammel" kone og oplys hende!!Der er et par enkelte login-bug´s (fejl) på debatten, som Steen er ved at rette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Det kunne være ganske rart at vide hvem vores bug-hunter egentlig ér *s* Det er Palle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Det er Palle Hva' s.... spøger han endnu? :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Hva' s.... spøger han endnu? :D Mjah, debatten er ramt af en "Trojansk Palle" :) (sorry Palle, ved du læser med...Jeg åbner den næste flaske rødvin) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Doh???? Jeg fatter stadig intet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Jeg fatter stadig intet... Det er ok...Ingen havde forventet det:laugh: :laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites