Jump to content
CMC

AUDI S4 Limousine

Recommended Posts

Hej Er lige kommet hjem fra Tyskland.Min kone og mig var ned og kigge på en Audi S4 Limousine fra Maj 04 kørt 10500 km,bilen er tip top,alt er ok på den også dokumenterne.Prisen er 42000 Euro export pris 35000 Euro.Er der noget som jeg skal være opmærksom på i sverige eksempel,MOMS til sverige eller andet?Er nemlig lidt usikker på hvad for en pris jeg skal forholde mig til. På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Howdy, du skal købe bilen med tysk moms (dvs. 16%) - på den måde sparer du jo differencen op til de 25% i Sverige... Jeg antager at prisen på 42000 Euro er den inklusiv moms - så det er den du skal gå efter... Mvh Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Er lige kommet hjem fra Tyskland.Min kone og mig var ned og kigge på en Audi S4 Limousine fra Maj 04 kørt 10500 km,bilen er tip top,alt er ok på den også dokumenterne.Prisen er 42000 Euro export pris 35000 Euro.Er der noget som jeg skal være opmærksom på i sverige eksempel,MOMS til sverige eller andet?Er nemlig lidt usikker på hvad for en pris jeg skal forholde mig til. På forhånd tak
10.400 km for en, snart, to år gammel bil lyder lidt vel lavt. Bare en tanke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Check at service bogen er i fyldt ud med rigtige stempler og at alle service er overholdt. Jeg vil også tro der stadig er 2 års garanti på bilen, som du kan få med til Sverige. Men som Gio siger, så er 10K km meget lidt for en 2 år bil, men måske var det bare en sommer bil, og ejeren havde noget andet til all around kørsel?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Check at service bogen er i fyldt ud med rigtige stempler og at alle service er overholdt. Jeg vil også tro der stadig er 2 års garanti på bilen, som du kan få med til Sverige. Men som Gio siger, så er 10K km meget lidt for en 2 år bil, men måske var det bare en sommer bil, og ejeren havde noget andet til all around kørsel?
Garantién holder jo kun til maj, Men det handler jo om at få hele historien om bilen,Man kan jo höre hvad audi sir om den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej CMC. Har du prøvet bilen dernede. ? Hvis ja hvordan kører den og hvordan lyder motoren. Det er jo en V8. Er nemlig selv lidt lun på sådan en. Er den med automatgear eller 6 gearn man. ? Hvornår kom denne model frem. ? Var det i 2003. og er den model som kom i 2005 en faceliftet eller en helt ny model. ? Det er nemlig den jeg har kig på da den ikke er så meget dyere end en model fra 2004. Mvh Tim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Motoren lyder som en grovfil på en skoletavle når den er kold, men når den bliver varm er den mere tilforladelig. Dog har jeg hørt mere end en sige at den lyder som en diesel. Men det er altsammen kun indtil den får lidt omdrejninger, så lyder den helt fantastisk og lidt som en rigtig racerbil ;-) Modellen kom i 2003 og den der kom i 05 er bare et facelift med anden front bagkofanger samt dobbelte afgangsrør i begge sider. ...men den er sulten!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo bilen er super ok,alle papirerne også helt ok,den holder hos en audi /VW forhandler det er direktøren egen bil.Vi var ud og prøve den kører som en drøm,alt i ustyr,læder/alcantara,stort navi system ja mere kan der vist ikke være i den,men var lidt usikker om prisen jeg skal betale men kan forstå at det er de 42000 Euro.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Service-bogen kan du ikke bruge til en fis, check hos Audi på stelnr., taler af bitter erfaring... :thumbdown

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites