Mchael Lars Olsen 10 Anmeld indhold Skrevet March 18, 2006 Nå, nu har jeg lige set en arbetsplan for den skole vi påtænker at ungerne skal gå i ... og her kan jeg se at "Gränsen för vårt upptagningsområde" er lagt sådan at vores 2 skolebørn skal i hver sin skole. Vi har en der skal i dagis, en der skal i 3. og e der skal i 7. hmmm. Er det jeres erfaring at man ikke sådan selv kan vælge skole Hvis det er søskende er der så mulighed ?? Det drejer sig om St. hammer skole i vellinge, höllviken kontra Sandeplan samme sted. (lige et link hvis det hjælper http://www.vellinge.se/upload/Skola%20Förskola/Sandeplan/arbetsplan-05nykarta.doc) Håber i kan hjælpe ... ellers må jeg jo ringe til skolan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2006 Låg & högstadie skole ? Nu er jeg ikke kendt i Vellinge og kan ikke åbne linken. Men det er måske fordi at det er en Låg til 6 klasse og så högstadie skole fra 7 `? Det er meget normalt at de bytter skole efter 6` Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites