Mohlin 11 Anmeld indhold Skrevet March 16, 2006 När jag läste denna fantastiska meny, så rann tårarna på mig. Enjoy!! http://www.rahoi.com/2006/03/may-i-take-your-order.php Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Endnu et "off-topic"... Nå, men ikke for at ødelægge joken, men jeg kunne jo ikke lade være med at vise den til min kinesiske kontorskammerat... Fx. betyder det tegn, som er oversat til "cowboy", egentlig lille ko (kalv), så cow-boy er vel på en eller anden måde rigtigt nok Meget af det andet er bare dårligt oversat, stavefejl, misforståelser (nå for søren ) Kinesere er åbenbart meget glade for superlativer, men de oversatte engelske ord har ikke altid heeeelt samme betydning :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Sanne, om du tröttnat på Off-topic, så läs dem inte. Om vi nu bortser från att jag la det i fel avdelning. Admin får ursäkta mig. Jag har läst på många "Engrish" -siter, men detta är det absolut bästa / värsta jag varit med om. Det finns en fantastisk förklaring i debatten längre ner på sidan som förklarar varför det blir så tokigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Admin får ursäkta mig.:p Admin har allerede flyttet emnet til Off-Topic. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Tur det finns folk som tar hand om en. Tack admin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Sanne, om du tröttnat på Off-topic, så läs dem inte. Om vi nu bortser från att jag la det i fel avdelning. Admin får ursäkta mig. Det var va jag menade... så det är ingen fara ;) -Såklart jag inte läser inlägg, som inte intresserar mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Det finns en fantastisk förklaring i debatten längre ner på sidan som förklarar varför det blir så tokigt. Jaha -där hade jag redan tröttnat ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Jaha -där hade jag redan tröttnat ;) Uha hvor hun brilliere på sit svenske Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Uha hvor hun brilliere på sit svenske Jag försöker ;) -eller så staver jeg bare helt vildt dårligt på dansk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Jag försöker ;) -eller så staver jeg bare helt vildt dårligt på dansk Tegn på ubevidst integrations-success kommer når man köber et svensk tastatur...spörg bare Thomas! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Tegn på ubevidst integrations-success kommer når man köber et svensk tastatur...spörg bare Thomas! ;) Eller får reinstalleret/formateret sin ellers så danske computer af en svensker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Eller får reinstalleret/formateret sin ellers så danske computer af en svensker Ja...hvad er der nu galt i engelsk version af XP!? Jeg vænner mig aldrig til "1024 Mb Minne" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Jeg vænner mig aldrig til "1024 Mb Minne" eller "Ny hårdvara har hittats" eller "spara som..." -jeg havde sgu ikke tänkt mig at spare noget... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 eller "Ny hårdvara har hittats" eller "spara som..." -jeg havde sgu ikke tänkt mig at spare noget... Mjukvara er da værre *fnis* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2006 Mjukvara er da værre *fnis* Min favorit er brandvägg ... Og nu vi alligevel er totalt off topic i denne tråd, så er det da lidt spøjst, at svensken som går så højt op i at oversætte engelske betegnelser (på godt og ondt) kalder en "walk man" for en "free style" :confused: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret March 17, 2006 Vad gör ni med min tråd.... :-) Min favorit i avdelningen "märkliga översättningar i Sverige" är filmen All That Jazz, som på svenska (?) blev till Showtime. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret March 23, 2006 Ja...hvad er der nu galt i engelsk version af XP!? Jeg vænner mig aldrig til "1024 Mb Minne" Eller "kakor" i computeren ! :D "Kakor måste tillåtas för att gå vidare." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret March 23, 2006 Mohlin: Griner stadigt af den der ret: Big bowl fresh immerse miscellaneous germ. Føj.... min kæreste siger de fik de sygeste ting at spise til en forretningsmiddag dernede. Levende rejer , vandmænd, prøv lige at æde sådan en med pinde...i pænt tøj på en restaurant....og se buisness smilende ud.... For at blive ved det Kinesisk-Engelske. Min kæreste hun var på arbejdsrejse i Kina, de så på et tidspunkt et sted hvor de prøver at opdrætte (breeding) Pandabjørne, da de jo er ret truet af udryddelse. Hvad kalder man så sådan et firma på Engelsk... ah jo.. "Panda - Production". Prøv lige at sige det for jer selv... med ophold imellem ordene.... he he he .... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites