kpc1983 10 Anmeld indhold Skrevet March 14, 2006 Hej i Debatten igen, igen...! Har fået et ordenligt læs varer hjem, af noget helt bestemt og spændende. Vil gerne have orden i alt det, og der skal være varenr. (stregkoden) og så skal der være en pris, og hvor mange jeg har hjemme af en bestemt vare. Nu er jeg så kommet til problemte, at jeg godt kunne tænke mig at finde et lille program (evt. Word eller noget i den dur), som kan sætte alle mine vare iorden. Alså når jeg skriver: 4892503019452 4596443465643 Så sætter den dem i nr.orden. Håber i forstår hvad jeg mener. Det ville gøre mit arbejde MEGET nemre.. :th2: Nogle der kan hjælpe...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ThomasO Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Har du overvejet at lave en kolonne eller 2 i excell regneark? Så kan du sortere på varenummer, eller hvad kategori du end laver. Køb en Excell for dummies - de der små IDG hæfter, og så bare derudad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Har du overvejet at lave en kolonne eller 2 i excell regneark? Så kan du sortere på varenummer, eller hvad kategori du end laver. Køb en Excell for dummies - de der små IDG hæfter, og så bare derudad. Jeg takker og bukker...! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites