Jump to content
Gio

*ups*

Recommended Posts

Guest Supermule

Konklusion: Det er livsfarligt at medbringe kvinder i diverse forlystelser for børn, samt ude i naturen..... Dette klip er IKKE for sarte sjæle.... Involverer både overvægtige kvinder, samt kvinder helt ude af balance.....:fight::scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Dette klip er IKKE for sarte sjæle.... Involverer både overvægtige kvinder' date=' samt kvinder helt ude af balance.....:fight::scared:[/quote'] Hvilket gør det ikke adskiller sig ret meget fra en tur ned ad strøget :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Er der et strøg i Thule?????? Brizz's nye motto: Hellere 10 strøg på pølsen, end 10 pølser på strøget...... ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øj' date=' den er underholdende.. håber du har masser af båndbredde, for jeg har sendt den videre til mine kollegaer ;)[/quote']Helt ok...hvis den pludselig dør, så er der nok ikke mere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:laugh: :laugh: :laugh: Holy crap! Hvor er der meget af det der må have gjort enooootmt ondt!! :surprise: .. og wow, hvor er der mange overvægtige kvinder der opfører sig noget kluntet... ... og kors hvor var den klam den sidste med buller'n!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... beviser også bare at det ikke kun er kvinderne er kan opføre sig dumt... :D
Jeg har aldrig været i tvivl! :th2: Hvorfor ér det lige vi mænd kan mærke det på os selv, næsten, når andre får et eller andet hurtigt og tungt lige i skridtet!? *auuuu* :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har aldrig været i tvivl! :th2: Hvorfor ér det lige vi mænd kan mærke det på os selv, næsten, når andre får et eller andet hurtigt og tungt lige i skridtet!? *auuuu* :scared:
... tjahe... vi kvinder griner bare... :D Ved jo at hævnen er sød den dag der skal fødes børn... *piv hyl skrig*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites