Gio 23 Anmeld indhold Skrevet March 14, 2006 Jeg mangler lidt ord....*fnis* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Konklusion: Det er livsfarligt at medbringe kvinder i diverse forlystelser for børn, samt ude i naturen..... Dette klip er IKKE for sarte sjæle.... Involverer både overvægtige kvinder, samt kvinder helt ude af balance..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Dette klip er IKKE for sarte sjæle.... Involverer både overvægtige kvinder' date=' samt kvinder helt ude af balance.....[/quote'] Hvilket gør det ikke adskiller sig ret meget fra en tur ned ad strøget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Er der et strøg i Thule?????? Brizz's nye motto: Hellere 10 strøg på pølsen, end 10 pølser på strøget...... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Jeg mangler lidt ord....*fnis* Øj, den er underholdende.. håber du har masser af båndbredde, for jeg har sendt den videre til mine kollegaer ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Hahaha - fedt klip!! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Øj' date=' den er underholdende.. håber du har masser af båndbredde, for jeg har sendt den videre til mine kollegaer ;)[/quote']Helt ok...hvis den pludselig dør, så er der nok ikke mere ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 :laugh: Holy crap! Hvor er der meget af det der må have gjort enooootmt ondt!! .. og wow, hvor er der mange overvægtige kvinder der opfører sig noget kluntet... ... og kors hvor var den klam den sidste med buller'n!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 ... og kors hvor var den klam den sidste med buller'n!!!Bussemænd er generelt ikke det fedeste...*g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 LALALA kan heldigvis ikke set åbenbart meget sjove klip:mad: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Helt ok...hvis den pludselig dør' date=' så er der nok ikke mere ;)[/quote'] Men det er god underholdning.. det er sjovt at se en hel afdeling grine højlydt fordi de alle så den samtidig! :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 LALALA kan heldigvis ikke set åbenbart meget sjove klip:mad: Jeg kan da godt zippe den i 256kb enheder og emaile den til dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Ja så skal vi satme lægge den Tele greenland forbindelse ned...igen ingen:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 I ligestillingens navn! ... ... den her er kun med mænd... http://www.metacafe.com/watch/73033/caught_on_camera/ ... beviser også bare at det ikke kun er kvinderne er kan opføre sig dumt... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 ... beviser også bare at det ikke kun er kvinderne er kan opføre sig dumt... :DJeg har aldrig været i tvivl! :th2: Hvorfor ér det lige vi mænd kan mærke det på os selv, næsten, når andre får et eller andet hurtigt og tungt lige i skridtet!? *auuuu* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Jeg har aldrig været i tvivl! :th2: Hvorfor ér det lige vi mænd kan mærke det på os selv, næsten, når andre får et eller andet hurtigt og tungt lige i skridtet!? *auuuu* ... tjahe... vi kvinder griner bare... :D Ved jo at hævnen er sød den dag der skal fødes børn... *piv hyl skrig* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites