Morsing 10 Anmeld indhold Skrevet March 13, 2006 Hej alle, Jeg har solgt min bil og skal nu have lavet et ejerbytte. Desværre ligger mit registreringsbevis i en eller anden flyttekasse som jeg ikke kan komme til her og nu. Kan man godt lade den nye ejer overtage bilen før der er lavet papirer eller kan man fikse det hele direkte på nettet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Du kan bestille et nyt på: https://secure1.ore.vv.se/bilregistretdirekt/BestReg_1.asp Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morsing 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Problemet er at jeg er flyttet tilbage til Danmark så jeg tvivler på at det vil komme frem - men jeg må tage kontakt til VV i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Hej Morsing. Hils din mor :) (Hun er en tidligere kollega til mig:) ) ~Sanne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tommyaa 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2008 Hvad endte det med, jeg står i samme situyation nu, ingen regbevis og flyttet til dk. Tommy Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites