Heidi 10 Anmeld indhold Skrevet March 11, 2006 Dette skønne vejr må da udnyttes til at lufte hunde sammen :D Vi bor ved Helsingborg, men kan godt køre lidt syd over hvis det er Vi har en tæve, der kan med de fleste hunde, både tæver og han hunde Hvis der kommer flere hanhunde skal man lige være opmærksom på hvor dominerende ens egen han er og det vil gå. Vi skulle helst ikke ende på forsiden af aftenposen med hunde slagsmål i bedste "gellerup parken stil":laugh: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Dette skønne vejr må da udnyttes til at lufte hunde sammen :D Vi bor ved Helsingborg, men kan godt køre lidt syd over hvis det er Vi har en tæve, der kan med de fleste hunde, både tæver og han hunde Hvis der kommer flere hanhunde skal man lige være opmærksom på hvor dominerende ens egen han er og det vil gå. Vi skulle helst ikke ende på forsiden af aftenposen med hunde slagsmål i bedste "gellerup parken stil":laugh: Hihi! Rigtig godt initiativ! :th2: Har dog kun en lille kat, som sikkert ikke er så vild med sådan en tur... Håber der kommer andre der er klar på ideen... Der er alligevel en del der har hund herinde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Det er en rigtig god idé - og når jeg kigger ud af vinduet nu er det jo perfekt vovseluftevejr. Desværre skal vi på besøg i eftermiddag, så det kommer nok ikke til at hænge rigtig sammen... Typisk - vi plejer ellers aldrig at lave noget om søndagen?! Vovserne ville jo ellers ha' godt af at snakke med nogen andre artsfæller, udover naboens altså. Og er lige færdig med løbetid så man ikke gør hannerne at for kuldrede - sidste weekend mavede naboens sorte labrador-han sig hele vejen ned af havegangen for at komme ud til os. Han ved jo godt at han ikke må gå ud på vejen, men tænkte åbenbart at hvis man maver sig afsted ville det ikke være HELT så slemt.. *GGGGG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Jeg er villig til at køre ret langt for sådan et hundeluftetur såååå en anden gang ville jeg og "tøseren" rigtig gerne :th2: (vi skal til fødselsdag i dag og kan derfor ikke :() ......De kan også med alle andre hunde!!! Så hvis der sidder en en anden søndag og får samme tanker, så er jeg frisk :) smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Super idé! Ja, jeg er jo så for sent på den, men vi deltager gerne en anden gang! Husk lige at vifte med fanen i god tid, hvis nogen har brug for pasning en aften, har planer om at gå en god tur og lign. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Vi er også altid klar på en luftetur, gerne i Malmö eller deromkring. Det skal bare foregå i snor (for vores vedkommende) eller i en af de ganske udemærkede "Hundrastplats" - der er en temmelig stor en tæt herved hvor vi bor. På søndag (den 19) kan vi dog ikke, da vi er i Mässan til hundeudstilling :th2: Men sig endelig til hvis nogen er interesseret Mvh. Kira Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Den hunde udstilling er den på størrelse med Brøndby? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Heidi 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Vi må finde en dag lidt ude i fremtiden. Jeg blev bare voldsomt draget af det dejlige vejr :) Det kunne være hyggeligt med en lufter og lidt socialt liv Kira... er det ikke dig med underskønne Ivan fra BB ? Jeg er så forelsket i ham... lækker lækker lækker Hvad har i andre af hunde... Jeg har frk. Cool her Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sanni 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Vi udstiller også søndag. Hey Kira Vi skal også udstille søndag. I ring 18 ca. omkring frokost tid med vores border terrier hvalp. Hvor og hvornår skal I på banen? :) Sanni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Hvad har i andre af hunde... Jeg har frk. Cool her Vi har 2 stk piger Maggie på 3 år og Luna på 1 år Ser frem til en hundelufte dag..... gerne i Malmö området :th2: smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Vi har to - snart tre - firbenede.... Sif på 1½ Simba på 5½ Og inden for et par måneder - vores "gavehund" - Geezer på 5 Så det bliver en hel flok ;) Personligt glæder jeg mig meget til at se Heidi gå tur med de to store i hver sin snor.. hihi.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Heidi: Jo jo det er den skønne IVAN :th2: Sanni: Vi skal være i ring 12 ved en 10-tiden - kig endelig forbi, vi må jo holde fanen højt - vi er jo på hjemmebane Der er vist en 4400 hunde meldt til over de to dage - det er lidt à la Brøndby, men tror det her er noget større. I Brøndby har de alle racer alle 4 dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Jeg hedder Bimmer og ankommer onsdag, men er da bange for at blive spist af en del af jer ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kira 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Bare du ikke bider mig så bider jeg heller ikke dig. Hilsen IVAN ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Bare du ikke bider mig så bider jeg heller ikke dig. Hilsen IVAN ;) Uh bare Bimmer kender de spilleregler.. for ellers bliver han sgu hurtigt en lille snack... Hey hallo... den skal da ikke hedde Bimmer.. den skal hedde Alpina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Jeg hedder Bimmer og ankommer onsdag' date=' men er da bange for at blive spist af en del af jer ;)[/quote'] Hvem skulle dog nænne at bide lille Bimmer!!!! han er sku' da for kær!! håber man for lov at møde ham "In Real life".......Det gælder selvfølgelig alles hunde!!! smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Bare du ikke bider mig så bider jeg heller ikke dig. Hilsen IVAN ;) Ivan er altså også en flot fyr !! ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Hvem skulle dog nænne at bide lille Bimmer!!!! han er sku' da for kær!! håber man for lov at møde ham "In Real life".......Det gælder selvfølgelig alles hunde!!! smil fra Christina Bare rolig C du skal nok komme til at møde ham, hvis tidl. tilbud satdigvæk står ved magt ? Og nej Moerke Alpina er da et pige navn det passer da ikke til sådan en kæmpe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Bare rolig C du skal nok komme til at møde ham, hvis tidl. tilbud satdigvæk står ved magt ? Og nej Moerke Alpina er da et pige navn det passer da ikke til sådan en kæmpe Se'følig gør det det Miriam ;)..... Anytime!!! smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Jeg hedder Bimmer og ankommer onsdag' date=' men er da bange for at blive spist af en del af jer ;)[/quote']Jeg havde aldrig gættet på navnet Bimmer...nooot ;) Bimse & Mimse - det holder *g* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Se'følig gør det det Miriam ;)..... Anytime!!! smil fra Christina Lækkert for specielt her i starten hvor den ik har pas så kan det bliver nødvendigt :-) Vi ku måske mødes på søndag hvis i skal ind på Mässan ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Jeg havde aldrig gættet på navnet Bimmer...nooot ;) Bimse & Mimse - det holder *g* Ja det er sjovt nok de 2 navne vi har talt om, men syntes Bimse er et pige navn så det blev Bimmer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Lækkert for specielt her i starten hvor den ik har pas så kan det bliver nødvendigt :-) Vi ku måske mødes på søndag hvis i skal ind på Mässan ? Vi er på ski weekend oppe nord på, så vi kan desværre ikke komme :( Men lad os finde en Lørdag eller Søndag. Hvor vi kan kan ses, i er velkomne til at komme ned forbi med ham. Så både vi og hundene kan hilse på hinanden ;) Smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Mange tak for de pæne ord om Ivan, Christina .... Han bliver jo helt flov den lille hund :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 13, 2006 Mange tak for de pæne ord .... Han bliver jo helt flov :o Tak Lynge, jeg fik læst dit indlæg inden rettelsen, og jeg var mildest talt en anelse forvirret!!!! Godt så... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites