Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet March 9, 2006 Rikke skal bruge 1000 stks visitkort i en pæn kvalitet. Nogle der kan lave sådan nogle for hende???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Morten K 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2006 Gratis eller hvad? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2006 http://www.wjc.dk Vi bruger dem her på arbejdet.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 10, 2006 Tak Mikkel.... du er en guldklump! Og nej.... Naturligvis ikke gratis.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2006 Rikke skal bruge 1000 stks visitkort i en pæn kvalitet. Nogle der kan lave sådan nogle for hende???? Skal det være billigt og alligevel i rigtig god kvalitet LaserTryk.dk Nørrebrogade 22-26 DK-8000 Århus C Tel: +45 87 303 403 Fax: +45 87 303 103 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2006 http://www.wjc.dk Vi bruger dem her på arbejdet.. HÆHÆ der arbejder min mor :-) Mener faktisk du kan gøre det online på deres hjemmeside ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 10, 2006 Takker....... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Skal det være billigt og alligevel i rigtig god kvalitet LaserTryk.dk Nørrebrogade 22-26 DK-8000 Århus C Tel: +45 87 303 403 Fax: +45 87 303 103 Men hvis Rikke skal bruge sine visitkort indenfor en vis deadline, så er Lasertryk ikke at anbefale. Som grafisk designer er det en del af mit job at henvise til gode og effektive leverandører - og jeg har desværre adskillige dårlige erfaringer med Lasertryk. Desværre siger jeg - fordi de har et godt koncept! Men - med uheldige beskæringer på en procentdel af materialet og ikke altid lige så gode til at aflevere inden for lovet tid... såeh... hmmm. Derimod har jeg kun gode oplevelser med deres plakattryk - men det er jo ikke aktuelt her. /Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
J.C. 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Hvis du skal have et billigt visitkort som skal masse uddeles på en messe og det ikke er så vigtigt at logoet sidder skævt på alle sammen, så brug lasertryk.dk, men hvis du skal bruge et professionelt visitkort, korrekt beskåret og i en ordentlig tryk kvalitet, så skal du have fat i et rigtigt trykkeri. Jeg kan på INGEN måde anbefale lasertryk.dk til en seriøs tryksag, det er de simpelthen for dårlige til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miss W 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Hvis du skal have et billigt visitkort som skal masse uddeles på en messe og det ikke er så vigtigt at logoet sidder skævt på alle sammen, så brug lasertryk.dk, men hvis du skal bruge et professionelt visitkort, korrekt beskåret og i en ordentlig tryk kvalitet, så skal du have fat i et rigtigt trykkeri. Jeg kan på INGEN måde anbefale lasertryk.dk til en seriøs tryksag, det er de simpelthen for dårlige til. Enig dér... Men selv i en situation hvor det "kun" skal bruges til at smides hurtigt rundt, som f.eks. på en messe... min pointe er at hvis du står og skal bruge dit visitkort lige om lidt, så sats ikke på Lasertryk at de overholder den tid de skriver på deres hjemmeside... Jeg har desværre haft et par kunder som skulle bruge hurtige visitkort som oplevede ikke at få dem til tiden. Det er noget kedeligt noget... og jeg kan bare ikke anbefale den slags... /Winnie Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Takker ....... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hr.w 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 adskillige dårlige erfaringer med Lasertryk. Desværre siger jeg - fordi de har et godt koncept! Men - med uheldige beskæringer på en procentdel af materialet og ikke altid lige så gode til at aflevere inden for lovet tid... såeh... hmmm /Winnie Har også kendskab til Lasertryk - på den u-fede måde. Omvendt må jeg sige deres nye ordresystem retter gevaldigt op på logistikken mht. levering og deadline. Samtidig har de særdeles gunstige priser - så jeg vil gerne anbefale dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret March 14, 2006 Skal det være billigt og alligevel i rigtig god kvalitet LaserTryk.dk Jeg kan desværre ikke anbefale LaserTryk. Kvaliteten er desværre ikke særlig god. Men det kan være der er andre der har haft bedre erfaring. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites