Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Jo det er desværre vores bygning de prøver at få til at fungere, der har været problemer med facaden så de har skiftet hele "fronten" gips, isolering og puds osv, det er en stor omgang men de er ved at være færdige hos os og Skanska giver ny 10 års garati så vi er rimeligt glade. Ærgerligt her i sommertiden. Nuvel, stilladset er væk nu;) Har i ikke haft problemer med jeres bolig/bygning? Jow jow - men ikke så graverende. Vi kæmper lidt med lejlighedernes aircondition, der støjer lidt rigeligt, ligesom rækværkerne på balkonerne giver lyd fra sig På trods af disse ting er vi også utroligt glade for at have muligheden for at bo sådan et lækkert sted. Jeg tror folk i vores opgang har været meget igennem før vi flyttede ind men stadig ikke nok til at få dem til at forlade stedet! Der er en anden tråd om Vestre Hamns fortræffeligheder, og man må sige, at det er dejligt at besøge stedet, men helt fantastisk at bo her. Her tænker jeg på stedet som sådan, vor bolig og ikke mindst vore svenske naboer ! (vi er iøvrigt 2 danske familier ud af 11) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Der er en anden tråd om Vestre Hamns fortræffeligheder, og man må sige, at det er dejligt at besøge stedet, men helt fantastisk at bo her. Her tænker jeg på stedet som sådan, vor bolig og ikke mindst vore svenske naboer ! (vi er iøvrigt 2 danske familier ud af 11) Nu bor jeg der godt nok ikke, men jeg kommer der tit i disse dage. Dejligt at sidde nede på Espresso House og drikke kaffe når man nu er hjemsendt fra arbejdet. Stedet er utvivlsomt rigtig dejligt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Nu bor jeg der godt nok ikke, men jeg kommer der tit i disse dage. Dejligt at sidde nede på Espresso House og drikke kaffe når man nu er hjemsendt fra arbejdet. Stedet er utvivlsomt rigtig dejligt. Ja, det er helt suverænt. Skal man ha' det lidt stille, besøger man cafe'en på Dockan, mens der er liv og feriestemning på Sundspromenadens strøg. "At bo hér er som at holde ferie hele tiden" - siger man ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret July 13, 2006 Ja, det er helt suverænt. Skal man ha' det lidt stille, besøger man cafe'en på Dockan, mens der er liv og feriestemning på Sundspromenadens strøg. "At bo hér er som at holde ferie hele tiden" - siger man ;) hehe ja det kan jeg godt forestille mig, jeg er i hvert fald nyder af stedet =) .. Men når jeg så gerne vil have lidt ro, så tager jeg hjem og slapper af i poolen, hvor der højest er nogle fugle der kvidrer om kap =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites