kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Audi S6 Avant Audi A2 TDI Kan se at du har den tilsalg. Den er godt nok også lækker :th2: Ville jeg gerne eje...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 jeg har en japansk importeret Mazda RX8... hvordan dælen poster man billeder ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Kan se at du har den tilsalg. Den er godt nok også lækker :th2: Ville jeg gerne eje...! Ikke til salg længere! http://debat.sunddebat.com/showthread.php?p=61941#post61941 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2006 jeg har en japansk importeret Mazda RX8... hvordan dælen poster man billeder ? Tryk på "gå til avanceret" nederst på den side du kommer til er der mulighed for at vedhæfte billeder:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2006 Audi Snowmobile... :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2006 Jesus! ser der sådan ud i Malmø nu ? Har næsten glemt hvordan sne ser ud :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2006 Jesus! ser der sådan ud i Malmø nu ? Har næsten glemt hvordan sne ser ud :)Nej...billedet er fra 29 december. Lige nu skinner solen over Malmö - nærmest forårsagtigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kenneth 10 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2006 Nej...billedet er fra 29 december. Lige nu skinner solen over Malmö - nærmest forårsagtigt ok fedt nok jeg skal hjem på ferie i næste uge, og det ville være lidt trist hvis man skulle hjem til en gang sne. Blev helt chocked:eek: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 9, 2006 ok fedt nok jeg skal hjem på ferie i næste uge' date=' og det ville være lidt trist hvis man skulle hjem til en gang sne. Blev helt chocked:eek:[/quote']De aflyste en snestorm for et par dage siden...så du skal ikke vide dig for sikker. Det er et stykke tid siden det har været så meget vinter som i år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Fiat Stilo fra 2002. Nyder dog mest passagersædet, da jeg intet kørekort har :D ( vi har haft den siden september, men det var først for 2 uger siden vi fandt ud af at der er sædevarme i... Kunne have været rart at vide før vinteren var ovre ) Meeen, når kortet erhverves så skal der uden tvivl investeres i en Mini Cooper! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Fiat Stilo fra 2002. Nyder dog mest passagersædet, da jeg intet kørekort har ( vi har haft den siden september, men det var først for 2 uger siden vi fandt ud af at der er sædevarme i... Kunne have været rart at vide før vinteren var ovre ) Aaaah... *LOL* hehe.. RTFM - er det ikke sådan det er? Meeen' date=' når kortet erhverves så skal der uden tvivl investeres i en Mini Cooper! [/quote'] Ja igang.. Det er en rigtig tøsebil ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Aaaah... *LOL* hehe.. RTFM - er det ikke sådan det er? Ja igang.. Det er en rigtig tøsebil ;) RTFM? Kæresten er nu også meget hooked på en Mini Cooper... Tror han har set for meget "The Italian Job" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Meeen' date=' når kortet erhverves så skal der uden tvivl investeres i en Mini Cooper! [/quote']Sjovt....en katte-elsker i et "hunde-hus". Eller, ok...det var så den oprindelige model der havde det kælenavn...men alligevel. :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Sjovt....en katte-elsker i et "hunde-hus". Eller' date=' ok...det var så den oprindelige model der havde det kælenavn...men alligevel. :p[/quote'] Hmm... ja, der er noget gemmengående med dyr der :p ... Det havde jo været noget helt andet hvis Misser skulle med i bilen... For tiden er det jo kun turene til Djursjukhuset hun er med til... og med en cooper kunne man jo tage fortorvet hele vejen? :D Det kan jo ikke gå hurtigt nok... Men skulle prinsessen fragtes yderligere, ville der ikke være noget luksuriøst eller dyrt nok til hende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 RTFM? Read The Fuckin' Manual :) Ref det med sædevarmen altså... Kæresten er nu også meget hooked på en Mini Cooper... Tror han har set for meget "The Italian Job" Ja du kan godt begynde at være skræmt.. ;) Men den er nu også fin - Mini'en altså! Her tales der mere om en BMW 130i når Heidi snakker ny bil.. *G* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Read The Fuckin' Manual :) Ref det med sædevarmen altså... Ja du kan godt begynde at være skræmt.. ;) Men den er nu også fin - Mini'en altså! Her tales der mere om en BMW 130i når Heidi snakker ny bil.. *G* ... hmm... Vi fik intet at vide om det ved forhandleren... tror heller ikke han var klar over det... Men, såå lækkert at det er der!! Og også en ret lækker overraskelse at få den dag vi fandt ud af det... synes at min nummer blev lidt hot efterhånden som vi kom over broen... Har skam planer om det er moi der skal føre mini'en - nu har kæresten fragtet rundt på min i så mange år, så mon ikke det er min tur til at tage revanche... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 ... hmm... Vi fik intet at vide om det ved forhandleren... tror heller ikke han var klar over det... Men, såå lækkert at det er der!! Og også en ret lækker overraskelse at få den dag vi fandt ud af det... synes at min nummer blev lidt hot efterhånden som vi kom over broen... Hihi.. Men det ER nu en lækker ting - specielt herude på landet hvor jeg bor hvor vi havde over 20 graders frost nogen dage i sidste uge!! Ellers er det jo bare at slukke hvis du syntes det bliver lidt for hot bagi... Har skam planer om det er moi der skal føre mini'en - nu har kæresten fragtet rundt på min i så mange år, så mon ikke det er min tur til at tage revanche... Heidi ville aldrig køre om morgenen! Hendes største fornøjelse er at snorke hele vejen til København i passagersædet der kan lægges helt vandret i vores, en jakke over sig og så foromtalte sædevarme.... ;) Og så slipper jeg samtidig for at være morgenfrisk - så det er en rigtig udmærket løsning faktisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Hihi.. Men det ER nu en lækker ting - specielt herude på landet hvor jeg bor hvor vi havde over 20 graders frost nogen dage i sidste uge!! Ellers er det jo bare at slukke hvis du syntes det bliver lidt for hot bagi... Heidi ville aldrig køre om morgenen! Hendes største fornøjelse er at snorke hele vejen til København i passagersædet der kan lægges helt vandret i vores, en jakke over sig og så foromtalte sædevarme.... ;) Og så slipper jeg samtidig for at være morgenfrisk - så det er en rigtig udmærket løsning faktisk! Haha! Dejlig beskrivelse Vi kører også sammen over om morgenen, når det kan lade sig gøre... men jeg kan ikke sove over broen - af underlige årsager... I toget er det intet problem! Puh, hvor har jeg frosset mange gange i den bil, så den numsevarme er bare et hit! Men nu er den også kommet i parkeringskælder, og er derfor ikke så kold igen... Men stadig en lækker lækker overraskelse! Burde være i alle biler! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Til Madsens forsvar så sidder sædevarmen fandme også ulogisk på Fiat... den sidder under forsædet så man slet ikke kan se den oppefra eller fra siden. Som om den er eftermonteret fra THansen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Madsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 11, 2006 Til Madsens forsvar så sidder sædevarmen fandme også ulogisk på Fiat... den sidder under forsædet så man slet ikke kan se den oppefra eller fra siden. Som om den er eftermonteret fra THansen... Tak... det er bare sådan en lille bitte knap man ikke kan se på forsædet... Rent tilfælde at min mor havde fået losset til den med hendes store plader... Og desuden kræver det en del træning at finde ud af om knappen er inde eller ude... Man kan på ingen måde se den... Men ellers en dejlig bil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Tak... det er bare sådan en lille bitte knap man ikke kan se på forsædet... Rent tilfælde at min mor havde fået losset til den med hendes store plader... Det må alligevel ha' været lidt skummelt at sidde - og de bare blev varmere og varmere i rumpen... Og desuden kræver det en del træning at finde ud af om knappen er inde eller ude... Man kan på ingen måde se den... Egentlig også fjollet at placere den dér! Garanteret fordi de varmblodede italienerne slet ikke havde overvejet at der var nogen som ville ha noget så underligt som VARME i sæderne.. *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Hihi.. Jep Men det ER nu en lækker ting - specielt herude på landet hvor jeg bor hvor vi havde over 20 graders frost nogen dage i sidste uge! Tja' - de sidste biler jég har ejet, har ikke haft fænomenet. Det rør mig ikke - garagen er opvarmet :o) Heidi ville aldrig køre om morgenen! Hendes største fornøjelse er at snorke hele vejen til København i passagersædet der kan lægges helt vandret i vores, en jakke over sig og så foromtalte sædevarme Sig mig - kropsvarmen må da "ta' over" på et tidspunkt? Iøvrigt kører jeg en ´03 BMW 530d Touring steptronic. En fantastisk bil... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Tja' - de sidste biler jég har ejet' date=' har ikke haft fænomenet. Det rør mig ikke - garagen er opvarmet :o)[/quote'] Ahhh. Det vil jeg også ha' engang!!! Sådan et lædersæde er vældig koldt når bilen har stået i garagen en hel nat ved -15° eller koldere..... Det gør den ret sikkert også - der er termostat i BMWs elvarme sæder og så tre trin den kan stilles på. Stiller du den på trin 3 får du svitset r*ven... Ja så bliver det nemlig ikke meget bedre... Det skulle da lige være en e61 535d... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Ahhh. Det vil jeg også ha' engang!!! Sådan et lædersæde er vældig koldt når bilen har stået i garagen en hel nat ved -15° eller koldere..... He he - flyt ;) Ja så bliver det nemlig ikke meget bedre... Det skulle da lige være en e61 535d... Det må blve en E60 (!) 535d til efteråret/vinter - jeg glæder mig allerede Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Party 10 Anmeld indhold Besvaret March 12, 2006 Toyota MR2 Turbo. Toyota MR2 Turbo. Motor: upgraded ct27 Turbo HKS stålkrumtap HKS stålplejestænger HKS smedet stempler ø87mm HKS 1,6mm ståltoppakning HKS alu takthjul HKS 264gr ind knast HKS 264 udst knast HKS EVC IV HKS turbo timer HKS FCD HKS S45i tændrør HKS super Drager udstødning HKS SQV HKS luft filter phonex power intercooler kit 4x540cc primær dyser cusco koblingskit incl lettet stål svinghjul ERL vandindsprøjtning diff.spær TRD gearskift TRD motorophæng TRD 1,3bar køler dæksel TRD Oljefilter TOMS luftindtag HKS ladetryks ur monteret i A-stolpe TRD fjedre+støddæmpere 16" fælge Læder Klima Targa Den tidliger ejer var den danske importør af HKS som kaldet K-Power Pris 160.000 sv Kr. Kan kontaktes på tlf. (0045) 24 88 05 11 Mvh Kent Larsen (Party) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites