Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Audi S6 Avant Audi A2 TDI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Skoda Fabia Combi 1,9 TDI - 1 måned gammel :) Den er dejlig praktisk og økonomisk.. noget mit gamle revisor-hjerte kan lide :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Smølfine 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Jeg tør godt være den første: 1 stk. sølvfarvet Audi TT Cabriolet (som i øvrigt er til salg...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Jeg har prøvet at integrere mig fuldstændigt i det svenske samsfund og gemmer mig mellem Svensson'erne med en Volvo V70 2,5T ('05):th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Fagerland 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Fiat Punto 1,2 Ex fra 1993 i sort på danske plader. Beskrivelse underordnet, for den fortjener ingen opmærksomhed. Men jeg kan oplyse, at ud ad tunnelen og op ad broen, ja der skal den ned i 4. gear ellers kan den ikke accelere Fra næste uge, Golf VR6 på svenske plader. (Er flyttet den 1/3 2006) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 01 Audi S4 330HK 550NM Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mchael Lars Olsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Jeg ka da slå fiestaen fra '92 og puntoen i en miniparade af ældre danske biler ... du skal da være glad for du kan accelerere I min pragtvogn af en 1,6 diesel jetta fra '88 med 330.000 km på bagen er det ned i fjerde for are at holde farten . eneste plus ved den bil er at den kan køre på rapsolie fra Netto . Håber den holder til Aug. hvor vi daffer over broen. Derefter er det en BMW 320D fra 2003 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 01 Audi S4 330HK 550NM Halløjsa for en lækker bil du der kan tilbyde som lånebil når du skal lave service på min vogn :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ThomasNielsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Audi Tt Jeg er lige flyttet til sverige så mangler stadig at få plader på min nye Audi TT Roadster fra 2004 1.8 T, mørkegrå med alt i udstyr. Håber pladerne ligger i posten i dag ;-) Derudover har jeg en Punto Cabriolet på danske plader.... som iøvrigt er til salg! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bozzen 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 sølvblå Nissan Almera 1.?, 2005. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 84 Toyota Starlet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 2003 Passat TDI 130 hk St. Car -> sort. Har været på TT bølgen (den var endda også søvlgrå hehe) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Rød Audi S6 Avant 2002 - som i øvrigt er TIL SALG! (hvis der var nogen der ikke havde opdaget det) http://www.blocket.se/vi/6707161.htm?ca=23_11_s Sølvgrå Mercedes Vaneo 2002 ...og en helvedes masse Matchbox-biler i legetøjskassen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael P 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 BMW M3 e46 2001 (Sølv) Chrysler PT Cruiser 2,0 Aut. 2001 (Sort) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 BMW M3 e46 2001 (Sølv) Chrysler PT Cruiser 2,0 Aut. 2001 (Sort) Som i dog har biler :) Og små os i Trekroner har igen bil. Men vi flytter snart over på den anden side af sundet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Tænk på dette...... For prisen på ÉN Porsche Cayenne Turbo i DK, får du BÅDE hus og samme bil herovre..... Så flyt til Sverige og få et hus gratis..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Ford Sierra 2,0i org.91 som vi købte for snart 3år siden. Kører af H....til, men kostede dengang ca. 5.ooo og så 1.600 om året i forsikring. Gammel klam bil, men perfekt når man skal køre til lossepladsen eller hente alt muligt i fx. trælasten. Og hvis noget går i stykker (og man altså skulle få lyst til at lave det) koster det næsten ingen ting i Biltema) Syn og afgift udløb godt nok for et år siden. Meeen det kører den bestemt ikke dårligere af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Ford Sierra 2,0i org.91 som vi købte for snart 3år siden. Kører af H....til, men kostede dengang ca. 5.ooo og så 1.600 om året i forsikring. Gammel klam bil, men perfekt når man skal køre til lossepladsen eller hente alt muligt i fx. trælasten. Og hvis noget går i stykker (og man altså skulle få lyst til at lave det) koster det næsten ingen ting i Biltema) Syn og afgift udløb godt nok for et år siden. Meeen det kører den bestemt ikke dårligere af.Dén tager vist prisen for "Bedste Smadrekasse" indtil videre! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
andersen 0 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Audi A4 2.0T quattro S-line - 2005 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Dén tager vist prisen for "Bedste Smadrekasse" indtil videre! :th2: Nej nej slet ikke. Har skam en anden som ikke kører :O) Kom til at lade den stå stille i et halvt år, og har ikke fået liv i den siden i sommers. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Du er da vild med Ford....... :( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Nej nej slet ikke. Har skam en anden som ikke kører :O) Kom til at lade den stå stille i et halvt år, og har ikke fået liv i den siden i sommers.Hjulkapslerne ser da fine ud.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ashleigh Jones 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Honda Accord årg. 2000:D Har lige bestilt en ny Honda Civic 1,8i Executive! Kommer dog først i Juni! /Ashleigh Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Tja, jeg er nu meget glad for min fattigrøvsbil Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Tja' date=' jeg er nu meget glad for min fattigrøvsbil [/quote'] Jamen det skal du da også være, det er da en bil... eller...! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites