Jump to content
kpc1983

Hvilken bil har du...?

Recommended Posts

Hej med jer...! Så er det tid til at vi alle skal blære os lidt. Har hørt på P3 at vi danskere ikke er dygtige nok at til blære os lidt med hvilken ting vi er stolte af, og måske har brugt lang tid på at opnå. Så nu spørger jeg frit fra leveren: Hvilken bil har du...? Blær dig endelig :laugh: Også gerne med billed :love: ' Evt. gerne med pris, hvis du har fået den til et røverkøb, eller hvis du er stolt over at have en dyr lækker bil. Jeg har desværre ikke nogle bil pt. før vi evt. flytter til Sverige, men så skal i nok finde ud af det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke så meget blær her - er stadig på danske plader. Har en BMW E30 fra 1989 på (i top stand!). Det er en 325i med kompressor (målt til 274hk), så lidt spaß er den da :th2: Meeen, skal da have noget meget sjovere så snart jeg rykker til Malmö :p

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
93 - Alpina B3 3,0 93 - BMW 325 01 - BMW X5 4,4 04 - Pocket bike 3 cykler og en 2 klapvogne :rolleye:
Kan man prøve den pocketbike... har selv overvejet at købe en.... eventuelt kombineret med noget aftensmad :rolleye: :rolleye: :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Arh det er jo allesammen tøsebiler dem der, nææ: Ford Fiesta, 1992, 1,3 GL, blå/rød (rustenrød), fartstriber på siden (aka ridser min kærestes mormor lavede ved at køre lidt for tæt på en pæl) og alle decals på fronten taget af (gamle mormor synes ikke der skulle sidde et ford skilt, så det pillede hun af med en skruetrækker). Stofindtræk og en stormtrop siddende i bakspejlet komplementerer luksusflyderen... Og så skal den synes imorgen tidlig, så det kan være jeg ikke har den længere derefter ;-D EDIT: Så fik man sig et sæt ordentlige hjul. BMW 518 fra ´95. Ingen gider åbenbart have den lille 1.8, så den svar svinebillig. Og rart at have en bil der er rød fordi den er malet sådan ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Citroen C8 2,2 2006 Kia Picanto 1,1 2005 Så er det billigt at køre alene på arbejde, og der er plads til de nyfødte tvillinger og de to store når vi skal køre i weekenden :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites