kpc1983 10 Anmeld indhold Skrevet March 7, 2006 Hej med jer...! Så er det tid til at vi alle skal blære os lidt. Har hørt på P3 at vi danskere ikke er dygtige nok at til blære os lidt med hvilken ting vi er stolte af, og måske har brugt lang tid på at opnå. Så nu spørger jeg frit fra leveren: Hvilken bil har du...? Blær dig endelig Også gerne med billed ' Evt. gerne med pris, hvis du har fået den til et røverkøb, eller hvis du er stolt over at have en dyr lækker bil. Jeg har desværre ikke nogle bil pt. før vi evt. flytter til Sverige, men så skal i nok finde ud af det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin R 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 Et stk. Peugeot 206 GTi på DK plader - fra November noget meget sjover på SE plader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 Ikke så meget blær her - er stadig på danske plader. Har en BMW E30 fra 1989 på (i top stand!). Det er en 325i med kompressor (målt til 274hk), så lidt spaß er den da :th2: Meeen, skal da have noget meget sjovere så snart jeg rykker til Malmö :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 95' Alpina B3 3.0 03' Mercedes E270 02' Mercedes C32 AMG Har desværre ikke pt nogen billeder på denne computer. Peter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 Nissan Primera 2003 2,2 TD på danske plader Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hoffmann 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 Audi A4 Cabriolet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 2002 BMW 530dA Touring - http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=29266 1996 Citroen Saxo 1.4i - i grøn! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 Audi A6 3.0 TDI quattro Tiptronic - årgang 2006 Endnu ingen billeder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 93 - Alpina B3 3,0 93 - BMW 325 01 - BMW X5 4,4 04 - Pocket bike 3 cykler og en 2 klapvogne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ATECH2 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 Skoda Octavia 2.0 TDI PD med DSG ++++ og en Mini Cooper når det skal være "sjovt" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 00 - Porsche 996 C4 03 - Audi A3 2.0 86 - Porsche 944 (danske plader) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Janteploven 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 03 - Cayenne Turbo 05 - Mini Cooper S Cabrio ;-) Glæder mig til det er bedre vejr for den lille :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 93 - Alpina B3 3,0 93 - BMW 325 01 - BMW X5 4,4 04 - Pocket bike 3 cykler og en 2 klapvogne Kan man prøve den pocketbike... har selv overvejet at købe en.... eventuelt kombineret med noget aftensmad :rolleye: :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kasper 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 Volvo S60R Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kim H 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 04 Hyundai Tucson Sport - det er jo vinter ind i mellem 04 BMW Z4 2.2 - det er jo ikke vinter hele året :) 05 Skoda Octavia 2.0 FSI - når det skal være fornuftigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 "Min bil" Ford F350 Supercab 4x4 V8 benz. God fun med baghjulstræk og sne overalt:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Jeg har en Mercedes og en Opel.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trinity Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 2006 BMW M5 (E60) ... V10 med 507 hk 2003 Audi A4 cabriolet ... 2.4 V6 til det gode vejr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
J.C. 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 (06) Mercedes C 230 Kompressor Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Hvad? Ingen sølvfarvet Audi TT endnu på listen? Mine fordomme bliver gjort til skamme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elpedro 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Arh det er jo allesammen tøsebiler dem der, nææ: Ford Fiesta, 1992, 1,3 GL, blå/rød (rustenrød), fartstriber på siden (aka ridser min kærestes mormor lavede ved at køre lidt for tæt på en pæl) og alle decals på fronten taget af (gamle mormor synes ikke der skulle sidde et ford skilt, så det pillede hun af med en skruetrækker). Stofindtræk og en stormtrop siddende i bakspejlet komplementerer luksusflyderen... Og så skal den synes imorgen tidlig, så det kan være jeg ikke har den længere derefter ;-D EDIT: Så fik man sig et sæt ordentlige hjul. BMW 518 fra ´95. Ingen gider åbenbart have den lille 1.8, så den svar svinebillig. Og rart at have en bil der er rød fordi den er malet sådan ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Hvad? Ingen sølvfarvet Audi TT endnu på listen? Mine fordomme bliver gjort til skamme jeg kan da smide en sølvfarvet mercer på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Kan man prøve den pocketbike... har selv overvejet at købe en.... eventuelt kombineret med noget aftensmad :rolleye: :) Du skal være så velkommen :-) 18.30 :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
J.C. 10 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Hvad? Ingen sølvfarvet Audi TT endnu på listen? Mine fordomme bliver gjort til skamme Min mercedes er også sølvfarvet... haha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2006 Citroen C8 2,2 2006 Kia Picanto 1,1 2005 Så er det billigt at køre alene på arbejde, og der er plads til de nyfødte tvillinger og de to store når vi skal køre i weekenden :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites