Jump to content
Guest PeterK

Porsche 911 import

Recommended Posts

Guest PeterK
Forresten - hvad har du så tænkt at købe af 996? Nogle bestemte ting du leder efter?
Jeg gider ikke kigge på mobile.de efter en 996. Søger målrettet på www.porsche.de og søger efter modeller med "Porsche Approved Gebrauchtwagenprogramm". Det er den sikreste og billigste måde at få en 996 i god stand........ Din ser ud som om den er i flot stand, men jeg søger en lidt nyere og med lavere kilometer. Jeg har nemlig bildt mig selv ind jeg skal have den i mange år:rolleyes:....Men bliver du totalt desperat, tager jeg gerne et kig på den til den tid:)....Dog tror jeg sagtens du kan komme af med den..Den er rimelig ordinær og folk der egentlig ikke har råd til en 996, har også en mulighed.... MLA.dk har en tilsvarende, bare en 99´CAB, men med km 100.000 på bagen til ca. 300DKK. Så en 2002-2004 med 20-40.000km på bagen er den primære målgruppe!! Jeg har overvejet Targa, men 4S og CAB er også en mulighed.....Men jeg må indrømme at jeg er ret prisfikseret, da vi ifm. vores flytning skal bruge en del penge til opstart af virksomhed!! Så jeg vil helst finde noget til DKK400-420 Kan man egentlig sætte tagbøjler på en 911?? Ikke fordi jeg skal køre skrald med den:rolleye: Men mere mere hvis en klapvogn skal med, et par gange om året!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har nu holdt øje med markedet i Tyskland i en 3-4-5 måneder, og det bliver svært for dig at finde det du søger. Dem jeg har holdt øje med har været 02-04 C4 og C4S cabs i ca. 20-30-40k km, og de starter først ved en 70k euro og op til en 85k euro hos Porsche Zentrums (også dem jeg kigger på + et par enkelte special handlere). Har ikke set på targa og "alm" C2'ere, så det tør jeg ikke udtale mig om. Vil helst have en 4-hjuls trækker grundet vinterkørsel. Mht tagbøjler - yepper. Man kan købe dem som ekstra udstyr. http://www.porsche.com/germany/accessoriesandservices/31ae894a-b8ac-4fd7-8042-1dc5f63289cd/n49/n284/?focus=Dachtransportsystem+-+911+-+996+-+Transport&hideintro=true 370 euro i Tyskland Held og lykke!!!! Hvis du falder over en lækker speed yellow eller blå/lyst læder 4S cab, så send mucho gerne link!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Jeg har nu holdt øje med markedet i Tyskland i en 3-4-5 måneder, og det bliver svært for dig at finde det du søger. Dem jeg har holdt øje med har været 02-04 C4 og C4S cabs i ca. 20-30-40k km, og de starter først ved en 70k euro og op til en 85k euro hos Porsche Zentrums (også dem jeg kigger på + et par enkelte special handlere). Har ikke set på targa og "alm" C2'ere, så det tør jeg ikke udtale mig om. Vil helst have en 4-hjuls trækker grundet vinterkørsel. Mht tagbøjler - yepper. Man kan købe dem som ekstra udstyr. http://www.porsche.com/germany/accessoriesandservices/31ae894a-b8ac-4fd7-8042-1dc5f63289cd/n49/n284/?focus=Dachtransportsystem+-+911+-+996+-+Transport&hideintro=true 370 euro i Tyskland Held og lykke!!!! Hvis du falder over en lækker speed yellow eller blå/lyst læder 4S cab, så send mucho gerne link!!
Du har ret i at 4S og til dels C4 er svær at erhverve sig til mit budget, men der står 6 Targaér fra Porsche Zentrum med 20-40Km og fra 02/03/04 til mellem 52 og 60K euro.......... Jeg bruger kun navi når jeg er på kundebesøg i Jylland. Kan PCM I ikke være ok der???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

Og er der nogen som kan sige noget negativt omkring TARGA.....? Jeg syntes de ser ret fede ud i forhold til C2 og så får han halvvejs luftet parykken;) Men sjovt nok er der stort set ikke nogle til salg i Sverige!? Udover Turbo/GT3/GT2 skal der dog ikke være nogen tvivl om at jeg syntes klart at 4S er federe......Men jeg er også stødt ind i entusiaster som ikke bryder sig om Porscher med alt for mange gæller etc.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Eneste jeg har hørt negativt om targa er, at de kan larme en del (knirke) og at når glasset er trukket ned så kan det være svært at se igennem 2 lag bagrude. (Og så er den baghjulstrukket hvis det betyder noget for dit valg) Og så er der lige bane entusiasten som vil mene at karrossen er mindre stiv i en targa end coupe. Helt generelt kan man vel sige, at en 4S er absolut den fedeste. Men man betaler en stor overpris for en bil som ikke har mere heste end en C4. De ekstra cm på røven + de turbo dele som sidder på den er dyrkøbte. Men den er samte sexet. PCM1 - det har ikke engang øresundsbroen med eller den nye ringmotorvej omkring Malmö...... I de fleste byer har den kun 1-2 hovedveje, og kun delvist dækket Kbh. Det er helt ubrugeligt som navigationssystem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK

PCM1 - det har ikke engang øresundsbroen med eller den nye ringmotorvej omkring Malmö...... I de fleste byer har den kun 1-2 hovedveje, og kun delvist dækket Kbh. Det er helt ubrugeligt som navigationssystem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites