Nif 0 Anmeld indhold Skrevet March 2, 2006 Jeg har hørt at der skulle være noget boligmesse i Malmø her i weekeden. Er der andre som ved det, og evt. kan fortælle adressen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Jeg har hørt at der skulle være noget boligmesse i Malmø her i weekeden. Er der andre som ved det, og evt. kan fortælle adressen.http://www.hemochvilla.com/ / http://www.malmomassan.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Der plejer altid at hænge "valg plakater" på lygtepælene når der er boligmesse. Men da jeg ikke kommer på disse kanter for tiden skal jeg ikke kunne sige det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 http://www.hemochvilla.com/ / http://www.malmomassan.se Jamen det var jo lige denne her. Mange tak ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2006 Husk at flashe dit sydsvinske-stjernekort (hvis du altså er abonnent) ved indgangen, så får du en klækkelig rabat på entréen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2006 Husk at flashe dit sydsvinske-stjernekort (hvis du altså er abonnent) ved indgangen' date=' så får du en klækkelig rabat på entréen...[/quote'] Ja sådan et har jeg jo selvfølgelig ikke :o/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2006 Husk at flashe dit sydsvinske-stjernekort (hvis du altså er abonnent) ved indgangen' date=' så får du en klækkelig rabat på entréen...[/quote'] sydsvinske-stjernekort Må man spørge hvad pokker det så lige er? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret March 4, 2006 sydsvinske-stjernekort Må man spørge hvad pokker det så lige er? Samme herfra.. Jeg overvejer 2 muligheder... et bropas rabatkort eller mit stamgæstkort fra Burger King..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Mogens Anmeld indhold Besvaret March 4, 2006 Jeg har hørt at der skulle være noget boligmesse i Malmø her i weekeden. Er der andre som ved det, og evt. kan fortælle adressen. Jeg har lige besøgt messen - og den var from my point of view elendig ! Alt for mange mennesker på for lidt plads - VVS-ting i højsædet trods plakater om stor køkkenudstilling :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2006 Samme herfra.. Jeg overvejer 2 muligheder... et bropas rabatkort eller mit stamgæstkort fra Burger King..... Hvis man har (års)abonnement på Sydsvenskan (den lokale landsbyavis i Malmö og omegn) får man et sådant kort.. Giver rabat på annoncering o.a. - og åbenbart også på entréen til messen... Kort eller ej: Sydsvenskan er en forfærdelig kedelig avis - selv Trelleborg Allehanda er mere spændende... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2006 Jeg har lige besøgt messen - og den var from my point of view elendig ! Alt for mange mennesker på for lidt plads - VVS-ting i højsædet trods plakater om stor køkkenudstilling :-( ´ Ja vi fik jo rigtig mange timer til at gå derinde og fik rigtig meget info og materialer på alt vi skulle bruge. Super fed messe ;O) Meeeen ja mange mennesker Lørdag mellem 11-14.30 (men ikke proppet synes jeg) Noget som jeg ikke syntes om var den lange kø man skulle holde og vente i. Det tog F.... lang tid at komme frem til selveste P-pladsen. Måske hvis man havde været indfødt i havneslummet, kunne der nok findes en nemmere vej. Men det tog BAAAAARE lang tid for os. Men ok fed messe ;O) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 6, 2009 Husk evt. boligmessen torsdag til søndag. Der kan vel ikke være proppet nu når vi har finanskrise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2009 Det var satme en sløj omgang - minder mig om middelmådige messer i provinsen i DK - men her er man af med 300,- for 2 pers. og det er overstået hurtigt når først man har slået mobiltelefonsælgerne (hvad fanden laver de der?) af sig. Der var mindre end man kan nå på en lang formiddag i centrene rundt om Malmö. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2009 Det var satme en sløj omgang - minder mig om middelmådige messer i provinsen i DK - men her er man af med 300,- for 2 pers. og det er overstået hurtigt når først man har slået mobiltelefonsælgerne (hvad fanden laver de der?) af sig. Der var mindre end man kan nå på en lang formiddag i centrene rundt om Malmö. Nu ligger dks største messecenter jo lige i provinsen, så hvilke messer snakker vi om her? Skal dertil lige siges at malmø messecenter er totalt skod og overdrevet dyrt i entre'. Og at det vist nok skal flytte udenfor malmø snart. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nif 0 Anmeld indhold Besvaret March 8, 2009 En super super cool messe endnu engang. Vi var 6 personer. Havde inviteret mine forældre med så der var nogen til at underholde vores børn. Var derinde fredag i 6timer (10-16) og havde der ikke været børn med, var der blevet brugt 2timer mere. Perfekt messe som sad lige i skabet :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret March 10, 2009 Nu ligger dks største messecenter jo lige i provinsen, så hvilke messer snakker vi om her? Skal dertil lige siges at malmø messecenter er totalt skod og overdrevet dyrt i entre'. Og at det vist nok skal flytte udenfor malmø snart. Ja Herning messecenter er fint - det jeg tænker på er de her gammeldags messer i den lokale sportshal med lidt af hvert. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites