Jump to content
Nif

Boligmesse/Malmø

Recommended Posts

Der plejer altid at hænge "valg plakater" på lygtepælene når der er boligmesse. Men da jeg ikke kommer på disse kanter for tiden skal jeg ikke kunne sige det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Husk at flashe dit sydsvinske-stjernekort (hvis du altså er abonnent) ved indgangen' date=' så får du en klækkelig rabat på entréen...[/quote'] Ja sådan et har jeg jo selvfølgelig ikke :o/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Husk at flashe dit sydsvinske-stjernekort (hvis du altså er abonnent) ved indgangen' date=' så får du en klækkelig rabat på entréen...[/quote'] sydsvinske-stjernekort Må man spørge hvad pokker det så lige er?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
sydsvinske-stjernekort Må man spørge hvad pokker det så lige er?
Samme herfra.. Jeg overvejer 2 muligheder... et bropas rabatkort eller mit stamgæstkort fra Burger King.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Mogens
Jeg har hørt at der skulle være noget boligmesse i Malmø her i weekeden. Er der andre som ved det, og evt. kan fortælle adressen.
Jeg har lige besøgt messen - og den var from my point of view elendig ! Alt for mange mennesker på for lidt plads - VVS-ting i højsædet trods plakater om stor køkkenudstilling :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Samme herfra.. Jeg overvejer 2 muligheder... et bropas rabatkort eller mit stamgæstkort fra Burger King.....
Hvis man har (års)abonnement på Sydsvenskan (den lokale landsbyavis i Malmö og omegn) får man et sådant kort.. Giver rabat på annoncering o.a. - og åbenbart også på entréen til messen... Kort eller ej: Sydsvenskan er en forfærdelig kedelig avis - selv Trelleborg Allehanda er mere spændende... :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har lige besøgt messen - og den var from my point of view elendig ! Alt for mange mennesker på for lidt plads - VVS-ting i højsædet trods plakater om stor køkkenudstilling :-(
´ Ja vi fik jo rigtig mange timer til at gå derinde og fik rigtig meget info og materialer på alt vi skulle bruge. Super fed messe ;O) Meeeen ja mange mennesker Lørdag mellem 11-14.30 (men ikke proppet synes jeg) Noget som jeg ikke syntes om var den lange kø man skulle holde og vente i. Det tog F.... lang tid at komme frem til selveste P-pladsen. Måske hvis man havde været indfødt i havneslummet, kunne der nok findes en nemmere vej. Men det tog BAAAAARE lang tid for os. Men ok fed messe ;O)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var satme en sløj omgang - minder mig om middelmådige messer i provinsen i DK - men her er man af med 300,- for 2 pers. og det er overstået hurtigt når først man har slået mobiltelefonsælgerne (hvad fanden laver de der?) af sig. Der var mindre end man kan nå på en lang formiddag i centrene rundt om Malmö.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var satme en sløj omgang - minder mig om middelmådige messer i provinsen i DK - men her er man af med 300,- for 2 pers. og det er overstået hurtigt når først man har slået mobiltelefonsælgerne (hvad fanden laver de der?) af sig. Der var mindre end man kan nå på en lang formiddag i centrene rundt om Malmö.
Nu ligger dks største messecenter jo lige i provinsen, så hvilke messer snakker vi om her? Skal dertil lige siges at malmø messecenter er totalt skod og overdrevet dyrt i entre'. Og at det vist nok skal flytte udenfor malmø snart.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En super super cool messe endnu engang. Vi var 6 personer. Havde inviteret mine forældre med så der var nogen til at underholde vores børn. Var derinde fredag i 6timer (10-16) og havde der ikke været børn med, var der blevet brugt 2timer mere. Perfekt messe som sad lige i skabet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nu ligger dks største messecenter jo lige i provinsen, så hvilke messer snakker vi om her? Skal dertil lige siges at malmø messecenter er totalt skod og overdrevet dyrt i entre'. Og at det vist nok skal flytte udenfor malmø snart.
Ja Herning messecenter er fint - det jeg tænker på er de her gammeldags messer i den lokale sportshal med lidt af hvert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites