Jump to content
Mchael Lars Olsen

Hvem arbejder i Herlev

Recommended Posts

Hej med jer ... Jeg arb. i Herlev (Hørkær) og har set en del biler med SE nummer plader. Jeg tænkte om det var nogen af os herinde. Vi flytter til august og det ville da være rart hvis man engang imellem kunne køre sammen. Forårshilsner ... :cool:
Min kæreste arbejder på Marielundvej, det er vist lige der omkring. Men han er ikke værd at følges med :D ......Da hans arbejdstider kan varierer meget, alt efter hvor mange kunder der er i "butikken" Men held og lykke med jeres flytning , Sverige er dejligt !!!:love:....... "Nu også med fulgleinfluenza" :lol: Smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Min kæreste arbejder på Marielundvej, det er vist lige der omkring. Men han er ikke værd at følges med :D ......Da hans arbejdstider kan varierer meget, alt efter hvor mange kunder der er i "butikken" Men held og lykke med jeres flytning , Sverige er dejligt !!!:love:....... "Nu også med fulgleinfluenza" :lol: Smil fra Christina
Hehe... Jeg arbejder også på Marielundvej....ihvertfald en 3 uger endnu ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites