Mchael Lars Olsen 10 Anmeld indhold Skrevet March 2, 2006 Hej med jer ... Jeg arb. i Herlev (Hørkær) og har set en del biler med SE nummer plader. Jeg tænkte om det var nogen af os herinde. Vi flytter til august og det ville da være rart hvis man engang imellem kunne køre sammen. Forårshilsner ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ccdj 0 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Hej med jer ... Jeg arb. i Herlev (Hørkær) og har set en del biler med SE nummer plader. Jeg tænkte om det var nogen af os herinde. Vi flytter til august og det ville da være rart hvis man engang imellem kunne køre sammen. Forårshilsner ... Min kæreste arbejder på Marielundvej, det er vist lige der omkring. Men han er ikke værd at følges med :D ......Da hans arbejdstider kan varierer meget, alt efter hvor mange kunder der er i "butikken" Men held og lykke med jeres flytning , Sverige er dejligt !!!....... "Nu også med fulgleinfluenza" Smil fra Christina Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Jeg har p.t. en konsulentkontrakt med Kbh Amt, og kører hver dag til Amtsgården i Glostrup. Tit skal vi til KAS Herlev, og de kære amtsansatte vil hellere køre med mig end deres egen rustkasse :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Simon Irgens 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2006 Arbejder i Herlev, alm kedeligt 8- 4 job i ved, lige inden skovlunde(frederikssundsvej) nærmere betegnet Mvh Simon Irgens Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malezar 10 Anmeld indhold Besvaret March 7, 2006 Min kæreste arbejder på Marielundvej, det er vist lige der omkring. Men han er ikke værd at følges med :D ......Da hans arbejdstider kan varierer meget, alt efter hvor mange kunder der er i "butikken" Men held og lykke med jeres flytning , Sverige er dejligt !!!....... "Nu også med fulgleinfluenza" Smil fra Christina Hehe... Jeg arbejder også på Marielundvej....ihvertfald en 3 uger endnu ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites