kpc1983 10 Anmeld indhold Skrevet March 1, 2006 Hej gutter & gutinder Man har nogle gange så mange spørgsmål som man gerne vil have svar på, hvad angår alt muligt ved at flytte til Sverige. Jeg har oprettet en MASSE spørgsmål i meget gerne vil svare på, det kunne nemlig være skægt at se om der er stor lighed mellem de danske/svenske pendlere. Håber i vil være med til at svare på dem. Det er ret enkelt. Se engang HER: http://www.brugtarmygrej.dk/sundafstemning/ Kunne du være interesseret i af få oprettet dit spørgsmål så skriv enten her, på min profil eller min alm. mail. Håber på jeres sammenarbejde PS. Dette er ren og skær nysgerrighed, og interesse i hvordan andre "lever" og gør, når de bor i Sverige, så det er ikke en undersøgelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Hvor er spørgsmålene: "hvor mange penge har du købt MC for?"; "Hvor gammel er din mc?" i kategorien "bil, mc og båd" ;) og så venter vi på en, der spørger om det samme vedrørende båd Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 og så hedder det jo en Bostadsrätt og ikke en Ejerlejlighed ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Hvordan ser man resultaterne? Jeg er ikke flyttet endnu og "kan" jo derfor ikke stemme, men vil da meget gerne se resultaterne. Både undervejs og når du vælger at stoppe afstemningerne. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Hvor er spørgsmålene: "hvor mange penge har du købt MC for?"; "Hvor gammel er din mc?" i kategorien "bil, mc og båd" ;) Der kan du jo kun svare 0 kroner...for du har jo kun en frø Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Der kan du jo kun svare 0 kroner...for du har jo kun en frø HOV HOV... Den er skam i høj kurs (stående helt alene nede i kælderen :( ) Sanne -Der er trods alt mindre sne her end hvor du er! hæ hæ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 WAS sundafstemning HOV HOV... Den er skam i høj kurs (stående helt alene nede i kælderen :( ) Sanne -Der er trods alt mindre sne her end hvor du er! hæ hæ Hehe..en Frø i høj kurs Til gengæld er der pissekoldt og blæsende heroppe...nåå nej det er jo ikke et + Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Hvordan ser man resultaterne? Jeg er ikke flyttet endnu og "kan" jo derfor ikke stemme, men vil da meget gerne se resultaterne. Både undervejs og når du vælger at stoppe afstemningerne. :) Skal nok sørge for at man kan se det midlertidige resultatet UDEN at man skal stemme. Håber på at kunne have det klart i løbet af weekenden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Skal nok sørge for at man kan se det midlertidige resultatet UDEN at man skal stemme. Håber på at kunne have det klart i løbet af weekenden.Lyder godt. Jeg vil jo nødig påvirke resultatet, bare fordi jeg er nysgerrig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 2, 2006 Lyder godt. Jeg vil jo nødig påvirke resultatet' date=' bare fordi jeg er nysgerrig ;)[/quote'] Nej det er også dumt, for så giver det jo ikke det rigtige resultat. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kpc1983 10 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2006 Så har jeg lavet et "Prt Sc" af det midlertigede resultat, uden at man SKAL stemme for at se resultatet. Det ville jo ikke være godt for afstemningen at man skulle stemme for at se resultatet. Der er jo også personer som gerne vil se resultatet selvom at de ikke bor i Sverige, eller bare ikke har svaret på det. "Prt Sc" Vil løbende blive opdateret. Klik ind på: http://www.brugtarmygrej.dk/sundafstemning/ og der er så et link vidre til mit "Prt Sc". (Det med blå skrift). Håber alle er glade, ellers må vi jo også gøre noget ved det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites