Jump to content
Guest Supermule

48 kæmpe vindmøller ud for Bunkeflo/Klagshamn...

Recommended Posts

Det bliver da nogle underlige møller... "I det nu tecknade kontraktet med Siemens Wind Power, värt mer än 1,4 miljarder kronor, ingår 48 turbiner, 48 vingar, 48 torn, en transformatorstation, kilometervis med elkablage och alla elinstallationer." Udover dét, så hilser jeg forslaget velkomment. Jeg kan da godt se at nogle vil få ondt i nummeren, når de 48 møller placeres derude...men personligt ville jeg ingen indsigelser have, hvis jeg boede i området og blev "berørt". Tværtimod synes jeg slet ikke sådan en vindmøllepark skæmmer, eller på anden måde irriterer øjet. Alternativ energi er overmåde velkomment i min bog. Det var noget andet hvis de var placeret på land, og tæt på bebyggelse. De larmer en del, sådanne møller. Alt i alt: :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja én armede vindmøller. Det bliver spændende. Kan huske en ligende sag der ikke er ret gammel fra Gedser mener jeg. Der klages over de kan høre dem på land. Men om de også står 6km ude ved jeg ikke. Jeg synes forslaget er genialt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Jep og svenskerne har en grænse på 38db for larm.... Larmer de mere kan der klages. Larmer de mindre kan man rende og hoppe..... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites