Guest Supermule Anmeld indhold Skrevet February 27, 2006 Hvad siger i???? Skal vi lige rive en aften ud af kalenderen og få lidt lugt af brændt gummi over en kold pils??????? Så står den på Colin McRae 2005 turnering!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2006 Bring it on.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ZeNi 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2006 Jeg optager også gerne en plads, hvis det bliver en dag som passer. Eks lørdag i denne uge passer ikke, men fredag kan være ok for mig Morten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2006 Hej.. jeg kunne også være frisk.. både til at ligge lejlighed og ps2 til.. men også bare som deltager hvis jeg kan.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret February 28, 2006 Det holder vi dig lige op på....;) Vi finder ud af en dato.... :) Hej.. jeg kunne også være frisk.. både til at ligge lejlighed og ps2 til.. men også bare som deltager hvis jeg kan.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2006 Hvis i finder den rigtige dag er jeg også klar, der er vel et legebarn i os alle:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2006 Jeg kunne også väre frisk, men kun i ulige weekender, og så stiller jeg da gerne min projektor og lejlighed til rådighed;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2006 Førstevælger til bil :laugh:Hej.. jeg kunne også være frisk.. både til at ligge lejlighed og ps2 til.. men også bare som deltager hvis jeg kan.. Betyder det så at hvis d ikke kan den dag så ligger du hus og ps2 til alligevel... STOOORT...sådan skal det være Thyge!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 28, 2006 Jeg er frisk hvis der stadig er plads rundt om TV'et .. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 Vi smider da en projektor på så alle kan følge med..... ;) Alternativt kan vi spille via netværk, så vi kan køre head to head på en stor skærm.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 Nåh men nu er der jo mange der kan.. og jeg kan ikke lige forskellene på ugerne... men hvis jeg nu slynger en dato ud.. så kan vi se om folk kan: Fredag d17/3 ??? Det er vist en ulige uge.. Nogen der kan, ikke kan? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 Jeg er på.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 17/3 .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 Jeg opretter en event ting som man kan klikke sig på til.. Adressen finder vi lige ud af når alle har tilmeldt sig.. Hvem der tager hvad med finder vi også ud af.. Nogen der har link kabel? nogen der har to backup-kopier? eller to originale? Osv.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 Jeg er klar og stiller gerne med PS2 og rat/pedaler hvis nogen er til det. Den 17/3 passer dog mig lidt skidt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 Jeg har ikke haft en PS-controller imellem mine fede fingre siden Gran Turismo-dagene...så jeg tør næsten ikke tilmelde mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 1, 2006 jeg er frisk på den 17/3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2006 Nu er der lagt en Event ind man kan tilmelde sig på d.17/3. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret March 3, 2006 Den dag passer desværre meget dårligt, så jeg må melde pas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 4, 2006 hvor er alle dem henne der var friske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 5, 2006 Her sgu da...... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2006 Skal du ikke med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2006 Jeg er frisk på den 17/03 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 5, 2006 Skal du ikke med?Jeg tror Thomas hentyder til tilmeldingerne i kalenderen. Thygesen oprettede jo en event, hvor man skal tilmelde sig for at være med. Det er ikke længere nok at råbe "jeg er med" herinde i tråden ;) http://debat.sunddebat.com/calendar.php?do=getinfo&e=6&day=2006-3-18&c=1 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret March 5, 2006 Så er den i vinkel.... Havde sgutte lige set det event i kalenderen.... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites