Jump to content
aj

Disturbed

Recommended Posts

De spiller den 18. september i Amager Bio i København. Nogen der er friske på at tage derind? Ifølge billetnet er der ikke rasende mange pladser tilbage. Jeg har købt billet. http://www.billetnet.dk/html/artist.htmI?l=DK&artist=Disturbed+%2Bspec.+guest+FLYTTET
Hold da kæft!!! Det er ikke 2 dage siden jeg har checket deres website for at se om de kom til DK!!!! Jeg er med! Lad mig købe straks ----- Købt. Mig og en kammerat

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er derinde, da Nevermore (TOTAL UFORSTÅLIGT) er support for dette mainstream wannabe-metal band, som bare ikke lige er mig :eek: Jeg lover til gengæld at tage videre inden Disturbed går på scenen :th2: God fornøjelse ellers, og husk nu at kom inden Nevermore går på scenen, så I kan se et rigtigt band i aktion :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu blev jeg jo lige nysgerrig.. men jeg må nok sige det ikke lige er den genre jeg kan lide, så jeg flygtede hurtigt fra deres hjemmeside :) Til gengæld glæder jeg mig meget til Parken på lørdag.. Depeche Mode!! :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
DM er også glimrende!!! Men desværre er billeter umulige at skaffe :-( (Kom ikke og sig man ikke kan have en bred smag :D )
hmm.. og her havde jeg en billet til overs jeg ikke kunne komme af med indtil forgårs (har ikke været billethaj, men havde glemt jeg havde den og alle mine venner har åbenbart andre planer eller selv billet :) ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Feeed koncert. Der var totalt pakket og Disturbed var virkelig oplagte. Det var den første gang de gæstede Danmark. Og de lovede at være tilbage igen. Om det så var pg.a. den store opbaknig eller forsangerens beretning om, at han var ved at få piskesmæld af at kigge efter alle de dejlige danske kvinder på cykel, ved jeg ikke noget om. Det tog nogle timer før jeg fik armene ned ... og hørelsen tilbage ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ørerne piver endnu :-D Super fed koncert! De var mega oplagte. Opvarmningen var ikke lige mig, men det var da ok.
Jeg tjekkede Nevermore ud på MP3, og de var ikke lige min kop te. Så jeg sprang begge opvarmningsbands over. Synes også det er svært at gi' den gas, hvis man i forvejen har stået to timer med fulde drøn på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var den første gang de gæstede Danmark.
Hmmmm - mener nu at have hørt dem mindst 2 gange før - jeg tror de varmede op for Manson i 2002, og var det så Korn i Valby senere samme år ?? Nevermind - men de spillede vel deres fede cover af "SHOUT", og forsangeren brølede vel " my brothers and sisters" til publikummet - godt at høre de stadig trykker igennem. :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hmmmm - mener nu at have hørt dem mindst 2 gange før - jeg tror de varmede op for Manson i 2002' date=' og var det så Korn i Valby senere samme år ?? Nevermind - men de spillede vel deres fede cover af "SHOUT", og forsangeren brølede vel " my brothers and sisters" til publikummet - godt at høre de stadig trykker igennem. :th2:[/quote'] Well, det var det de selv sagde. Jeg har ikke undersøgt det nærmere. Men de spillede ikke shout. Derimod spillede de deres andet cover, "Land of Confusion", som er et super lækkert nummer, hvis du spørger mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Derimod spillede de deres andet cover' date=' "Land of Confusion", som er et super lækkert nummer, hvis du spørger mig.[/quote']...som er en fed coverversion, hvis jeg lige må blande mig. Det klær´ det gamle Genesis-nummer supergodt med noget mere kant og ekstra no**** :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites