aj 0 Anmeld indhold Skrevet February 19, 2006 Jeg får årligt et brev jeg skal udfylde for fortsat at være berettiget til lægehjælp i Danmark. I brevet skal jeg skrive under på at jeg forsat er ansat i Danmark. Jeg har desværre mistet mit brev. Er der nogen der tilfældigvis kan huske hvem det er fra så jeg kan ringe til dem? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 20, 2006 Jeg får årligt et brev jeg skal udfylde for fortsat at være berettiget til lægehjælp i Danmark. I brevet skal jeg skrive under på at jeg forsat er ansat i Danmark. Jeg har desværre mistet mit brev. Er der nogen der tilfældigvis kan huske hvem det er fra så jeg kan ringe til dem?Det er Social/Sundhedskontoret hos din fraflytningskommune du skal kontakte. Der kan være små afvigelser fra kommune til kommune - men det er ihvertfald dem jeg skal kontakte, når jeg skal forny mit EØS-sygesikringsbevis. (Frederiksberg Kommune, i mit tilfælde) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2006 Mig bekendt er det din nuværende arbejdskommune some skal udstede det lille pap sygesikringsbevis, IKKE fraflytter kommunen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Homer 10 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2006 Min arbejdsplads ligger i Københavns Kommune, men min fraflytterkommune er Frederiksberg. Og det er hos Frederiksberg Kommune jeg får fornyet mit sygesikringsbevis... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 21, 2006 Mig bekendt er det din nuværende arbejdskommune some skal udstede det lille pap sygesikringsbevis' date=' IKKE fraflytter kommunen[/quote']Det er netop dén kommune du sidst havde tilknytning til, da du fraflyttede landet, som varetager disse sager. Ikke "arbejdskommunen" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites