gika1234 10 Anmeld indhold Skrevet February 18, 2006 Hej Jeg kører dagligt Malmø - Avedøre. Har fleksible arbejdstider - men gerne mellem 7.00 og 16.00. Vil meget gerne have 1 med eller køre sammen med dig i din bil. Har du bil - kan vi begge have brobizz i, således at man kan køre selv de dage, hvor fælles kørsel ikke kan lade sig gøre. Hilsen Gitte (gika@ofir.dk) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Flemming 10 Anmeld indhold Besvaret March 22, 2006 Avedøre er måske ikke helt tosset. Skal den vej mod Skovlunde. Lad os lige få en snak, hvis du stadig er interesseret. Ring 51590745 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
lbskjelborg 10 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2007 køre fra malmö til roskilde hverdag møder kl 6.30 i roskilde og køre hjem igen 14.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 Hej Jeg kører dagligt Malmø - Avedøre. Har fleksible arbejdstider - men gerne mellem 7.00 og 16.00. Vil meget gerne have 1 med eller køre sammen med dig i din bil. Har du bil - kan vi begge have brobizz i, således at man kan køre selv de dage, hvor fælles kørsel ikke kan lade sig gøre. Hilsen Gitte (gika@ofir.dk) Hej Gitte. Jeg kører dagligt fra Malmø til Brøndby via Avedøre og har også skiftende arbejdstider, noget a la ovenstående, så smid mig en mail, hvis du ikke allerede har fundet én at køre med. Gerne på mail : storbyen@gmail.com VH Louise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 Hej Gitte. Jeg kører dagligt fra Malmø til Brøndby via Avedøre og har også skiftende arbejdstider, noget a la ovenstående, så smid mig en mail, hvis du ikke allerede har fundet én at køre med. Gerne på mail : storbyen@gmail.com VH Louise. Øhh hendes indlæg var fra feb 2006, så mon ik det er løst :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 Øhh hendes indlæg var fra feb 2006' date=' så mon ik det er løst :)[/quote'] Haha, nå for pokker, havde jeg så ikke lige set - ulempen ved, at folk ikke fjerner deres indlæg herfra igen. Men kunne jo godt være alligevel, siden det stadig er her, at behovet stadig var der, ikke. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Buddha 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 Jeg ved at Kress herinde fra også arbejder på Avedøre Holme... Hvis det var af interesse.....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret April 19, 2008 Jeg ved at Kress herinde fra også arbejder på Avedøre Holme... Hvis det var af interesse.....:) Okay ... ved ikke lige hvordan man kontakter medlemmer, er rimelig ny herinde, men tak skal du have :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
gika1234 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Gammelt indlæg Ja, det er gammelt. Jeg kører dog stadig fra Malmø og til Hvidovre. Jeg har fundet en kørselsmakker. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Okay ... ved ikke lige hvordan man kontakter medlemmer' date=' er rimelig ny herinde, men tak skal du have :)[/quote'] Gå op under medlemslisten og find ham, derfra kan du sende en PM til ham. Jeg arbejder også på Avedøre og kan godt have en med hjem i nødstilfælde hvis det lige passer ind :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 Gå op under medlemslisten og find ham, derfra kan du sende en PM til ham. Jeg arbejder også på Avedøre og kan godt han en med hjem i nødstilfælde hvis det lige passer ind :) ....og såfremt han tør at flyve hjem i cooperen med S´et efter ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret May 5, 2008 ....og såfremt han tør at flyve hjem i cooperen med S´et efter ;) Ja, det høre sammen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
paramedic 10 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2008 kørsel mellem hvidovre og malmø?! Hej alle pendler Jeg er ny her på dette forum...jeg søger et sted hvor man kan beregne tid og omkostninger i forbindelse med transport mellem hvidovre og Malmø...Er der nogen der guide mig..? Hvor skal jeg søge?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites