Gio 23 Anmeld indhold Skrevet February 14, 2006 ...denne her!?: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret February 15, 2006 Lad dig ikke forblænde min ven.... Tjek hældningsgraden på de 2 trekanter og du har svaret..... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2006 Den øverste linje på den lille grønne trekant i den øverste figur falder i løbet af fem tern fra 5 til 3. Hvis man fortsatte på samme måde, ville man ende på 12,5 i bredden, men den store røde trekant når helt ud til 13. Den røde trekant er altså lidt mindre stejl end den grønne. Så på den øverste "skibakke" går det først stejlt ned på det grønne stykke, men så flader det ud på det røde. Hele skibakken er ligesom sunket lidt sammen på midten. På den nederste skibakke går det omvendt først stille og roligt på det røde stykke, og lidt hurtigere på det grønne. Det er som om hele skibakken buler lidt udad - som om den har slugt en lille hvid firkant.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2006 Ahh..jeg skal lære at kigge ordentligt efter...ja jeg skal. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites