Per 10 Anmeld indhold Skrevet February 11, 2006 Hej, min hustru som er fra Rusland, vil meget gerne lære at tale svensk. Jeg er lige flyttet til Helsingborg og aner faktisk ikke hvor jeg skal starte med at finde en skole. Er der nogen som kan hjælpe med lidt oplysninger? Hilsen Per. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lingon 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2006 Hej, min hustru som er fra Rusland, vil meget gerne lære at tale svensk. Jeg er lige flyttet til Helsingborg og aner faktisk ikke hvor jeg skal starte med at finde en skole. Er der nogen som kan hjælpe med lidt oplysninger? Hilsen Per. Måske http://www.helsingborg.se klik "Integration og indvandring", "Svenska för invandrare" og eventuelt "LÄS ÄVEN: SFI Svenska för invandrare" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Per 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2006 Mange tak for svaret. Det var lige det jeg skulle bruge. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2006 Jeg kan i hvert fald ikke anbefale Folkuniversitetet i HBG. De er godt nok nogle kvajpander. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Per 10 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2006 Jeg kan i hvert fald ikke anbefale Folkuniversitetet i HBG. De er godt nok nogle kvajpander. Hvad er HBG og hvad er der galt dér? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret February 11, 2006 HBG er en meget brugt forkortelse for Helsingborg. Jeg har haft meget dårlige erfaringer med Folkeuniversitetet her og har opgivet at tage navigationskursus der, som jeg havde planlagt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites