Jump to content
Gio

Har serveren været nede?...måske der er info herinde ;o)

Recommended Posts

Hmm...jeg er ellers en pille-røv' date=' så jeg burde ha´ set de options hvis de var der. *g* Nå...whatever :cool:[/quote'] Det blev valgt under indstillinger for profilen. Jeg skrev også en meddelselse om det da jeg installerede svensk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Efter opdateringen kører det ikke skide optimalt i Firefox mere desværre. Quick reply knappen virker fx ikke. jeg kan ikke få lov at indsætte smileys fra listen af og det hele ser forkert ud. Måske bare hos mig men godt er det ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Efter opdateringen kører det ikke skide optimalt i Firefox mere desværre. Quick reply knappen virker fx ikke. jeg kan ikke få lov at indsætte smileys fra listen af og det hele ser forkert ud. Måske bare hos mig men godt er det ikke.
Gælder det begge temaer ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Smart:th2: Den eneste ulempe jeg kan se ved FF temaet er at den gør det meget smalt så den ikke udnytter ens brede skærm. Men det må jeg så leve med. Den kører faktisk rigtig godt helt uden probs i FF temaet. Men må indrømme at det gamle tema er mere tiltalende og virker lidt bedre når det kører så debatten må så bare ses i IE:scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Jammen hvor ligger dette site så henne nu? Hvorfor kørte Surftown ikke? Var det et problem med at uploade databsen i MyPHPadmin eller hva`? Har selv rodet lidt med en database, der BARE ikke var til at loade hos dem. Den skulle have nogle tæv først.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jammen hvor ligger dette site så henne nu? Hvorfor kørte Surftown ikke? Var det et problem med at uploade databsen i MyPHPadmin eller hva`? Har selv rodet lidt med en database' date= der BARE ikke var til at loade hos dem. Den skulle have nogle tæv først.
Siden ligger hvor den altid har ligget. Den ligger også på Surftown på http://debat.sunddebat.com, men bruger denne database. Jeg bruger en extern MySQL manager og det var lykkedes mig at få kopieret database over på Surftown, selvom det var en noget hård fødsel. Hele computen gik i sort og var oppe på at allokere næsten 1 gb hukommelse. Det ville ikke rigtigt fungere.Jeg prøver senere. Problemet er at debatten bliver nødt til at være lukket i den tid det tager at kopiere næsten 100 mb database.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Nårh ok.... Jeg var ude for at min database backup ikke indeholdt markering for full table og droptable. Når jeg så loadede ind i en frisk database via surftowns MyPHPadmin gik det bare i sort. Heldigvis havde jeg den interne backupfunktion i mit CMS, så jeg kunne installere et blank CMS, smide min DB backup ind i backupfolderen via FTP, og så køre en intern restore "tilbage". Ved ikke om min forklaring var god nok, men det var en måde jeg reddede mit site på da jeg fik væltet det på et tidspunkt, og ikke kunne køre mit testdomæne ind. Nøj hvor jeg sloges med det PHP lort, og jeg skal lige sige jeg er ingen kodehaj... Et godt råd, så kig lige på driftstatus siden hos surftown inden du laver store manøvrer, jeg tror jeg væltede mit da der var PHP driftproblemer - og jeg samtidigt hældte en opdatering på. Jeg er IT driftmand, derfor også faglig paranoid... :surprise:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] © Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. C:\ ping GIO Pinging GIO with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Ping statistics for GIO: Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Microsoft Windows XP [Version 5.1.2600] © Copyright 1985-2001 Microsoft Corp. C:\ ping GIO Pinging GIO with 32 bytes of data: Request timed out. Request timed out. Request timed out. Request timed out. Ping statistics for GIO: Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
Ja ja ja jaaaaa....fut nu over og leg med jeres /dev/null :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:lol: :lol: :lol: :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis ComHem slår sig i tøjret' date=' så burde de jo gøre dig opmærksom på at de synes der er et problem!? *hmm*[/quote'] Jeg har spurgt på trafikgrænserne på Vattenfall: ADSL: Onormalt hård användning av ADSL Privat tjänsterna bestäms för närvarande till följande: Kapacitet Privattjänsten Mer än 35 GB informationsmängd i endera riktningen per månad. E-post Privattjänsten Mer än 200 MB/konto per månad Websidor Privattjänsten Mer än 3 000 träff per dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg har spurgt på trafikgrænserne på Vattenfall: ADSL: Onormalt hård användning av ADSL Privat tjänsterna bestäms för närvarande till följande: Kapacitet Privattjänsten Mer än 35 GB informationsmängd i endera riktningen per månad. E-post Privattjänsten Mer än 200 MB/konto per månad Websidor Privattjänsten Mer än 3 000 träff per dag
Så er det jo rart at surftown nu host´er debatten. Popularitet koster. Både sved, tårer og nødvendig mammon. Men vi sætter sgu´ pris på at den fungerer, Steen :thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Steen dit link i menubaren oppe i venstre hjørne "Debatten" ved siden af Chatten linker forkert. Bare til info....:cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Smart:th2: Den eneste ulempe jeg kan se ved FF temaet er at den gør det meget smalt så den ikke udnytter ens brede skærm. Men det må jeg så leve med. Den kører faktisk rigtig godt helt uden probs i FF temaet. Men må indrømme at det gamle tema er mere tiltalende og virker lidt bedre når det kører så debatten må så bare ses i IE:scared:
Ingen grund til nogensinde at starte IE!!! Firefox ER jo den bedste browser, men hvis en hjemmeside ikke skulle blive vist korrekt (pga. amatør HTML), kan du bare installere den extension der hedder IE Tab. Så højreklikker du bare på en side og vælger "View page in IE Tab" :th2: trust.png

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ingen grund til nogensinde at starte IE!!! Firefox ER jo den bedste browser' date= men hvis en hjemmeside ikke skulle blive vist korrekt (pga. amatør HTML), :tongue2:
Eller pga amatør programering i firefox.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ingen grund til nogensinde at starte IE!!! Firefox ER jo den bedste browser' date= men hvis en hjemmeside ikke skulle blive vist korrekt (pga. amatør HTML), kan du bare installere den extension der hedder IE Tab. Så højreklikker du bare på en side og vælger "View page in IE Tab" :th2: trust.png
Jeg har tidligere haft brugt Launchy extension menhar den ikke for tiden. Nu vil jeg prøve den her så. Takker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites