Jump to content
Gio

Har serveren været nede?...måske der er info herinde ;o)

Recommended Posts

Ja de vil vist gerne af med mig. Jeg hun fundet noget interesant på Glocalnet. De skriver at man max må bruge 30 gb til standardprsen. Jeg må være godt over det her via Comhem. Spørgsmålet er hvorfor Comhem ikke skriver til mig i stedet for at bare at cutte.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja de vil vist gerne af med mig. Jeg hun fundet noget interesant på Glocalnet. De skriver at man max må bruge 30 gb til standardprsen. Jeg må være godt over det her via Comhem. Spørgsmålet er hvorfor Comhem ikke skriver til mig i stedet for at bare at cutte.
En lille nem måde at se hvad du forbruger af trafik på en specifik maskine' date=' er at nappe Netmeter - http://readerror.gmxhome.de/. Udover at være en "hastigheds-måler" på dine up og down-loads, så kan den holde styr på hvor meget der er røget igennem de forskellige NIC´s, samt generere trafik-rapporter (dog "kun" i komma-separeret format). Et eksempel kunne se sådan her ud: Netmeter.jpg Som du kan se, så er der tab´s til daily, weekly, monthly osv. Men et ganske godt værktøj - forrygende gratis alternativ til eks. DU-Meter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tog ca. 20 min at komme op på de første 100 mb. En ganske forsimplet udregning siger at det er over 200 GB om måneden. Hvis Glocalnets grænse er 30 GB, er der noget der tyder på at Comhem har grund til at være irriterede ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det tog ca. 20 min at komme op på de første 100 mb. En ganske forsimplet udregning siger at det er over 200 GB om måneden. Hvis Glocalnets grænse er 30 GB' date=' er der noget der tyder på at Comhem har grund til at være irriterede ?[/quote']Hvis ComHem slår sig i tøjret, så burde de jo gøre dig opmærksom på at de synes der er et problem!? *hmm* Ellers er der jo ikke andet at gøre end at få debatten flyttet ud af huset, og over på et webhotel der kan levere varen. Du må jo nok se i øjnene at den ikke kan gå i ComHem´s børne-sko længere ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Så kunne et alternativ måske være UnoEuro.com (http://www.unoeuro.com). Bruger dem selv til adskillige domæner, og har været vældig godt tilfreds. Og alt efter hvilken pakke du vælger, skal man slippe et sted mellem 1€ (125 mb) og 4€ (500 mb) pr. måned. For alle pakker gælder: PHP el. ASP, xxx MB plads, E-mail, fri trafik, Webmail - Og de understøtter MySQL. (Og nope; jeg er ikke på nogen måde tilknyttet dem :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes bare at jeg er træt af wehoteller. Sidste webhotel jeg havde inden satte denne server op var B-one, som lovede fri trafik, men så alligivel lukkede siden, fordi at jeg havde "misbrugt den fri trafik".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg synes bare at jeg er træt af wehoteller. Sidste webhotel jeg havde inden satte denne server op var B-one' date=' som lovede fri trafik, men så alligivel lukkede siden, fordi at jeg havde "misbrugt den fri trafik".[/quote']B-One er også et af de værste eksempler. Bevares - til mit foto-galleri o.a. "små-fnidder" er det fint nok. Men så snart folk nærmer sig max-grænsen for hvad de må ha´, så begynder der at ske underlige ting. Tidligere tråde herinde har også givet super-gode eksempler på pålidelige hoteller til billige penge. B-One er ikke et af dem!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg ved at www.liveforum.dk (som jeg har nævnt før) bruger www.wannafind.dk som host - og de har som sagt over 3000 brugere og rimeligt mange hits. Jeg skal lige undersøge hvad deres trafik-statistik er og så skal jeg nok vende tilbage om de bruger ligeså meget.
Det er IKKE Øresunddebatten der synderen mht trafik på serveren. Der er god trafik som sådan, men det er for det meste tekst.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Surftown. Det kom bare ikke til at funke.
Steen...du må uddybe nærmere! ;)
Tilgengæld fik jeg opdateret softwaren.
Stort! Flere moderator-muligheder ser jeg :D Og nu er der sågar mulighed for at skifte sprog (dansk/engelsk/svensk)...for ikke at tale om en opdateret WYSIWYG-editor. *bølge*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Steen...du må uddybe nærmere! ;) Stort! Flere moderator-muligheder ser jeg :D Og nu er der sågar mulighed for at skifte sprog (dansk/engelsk/svensk
Det har der altså været hele tiden. Det er bare blevet mere synligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites