Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Æh, jeg betlate godt 800dkr for en indbo i lejlighed. Så jeg syntes 1400 skr er en del mere, end dk forsirkinger, hvilket undrede mig. Og den skal jo b are dække alment som alle andre gør, ingen ekstra ting her. Men det påstod insplanet at dette var det billigste, og at alle andre ville have over 2k i forsikrings pris pr. år.1400 sek er omkring 1100 dkr...og fordelt ud på et år, så kan jeg ikke se en grund til at slå sig i tøjret. Ja, undskyld mig...jeg har skam respekt for penge. Meeen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Regnede jeg nu også med :th2: Er der ekstra-tillæg til forsikringen? Hvad er summen der dækkes? Nok meget rart at få nogle tal på bordet, så der er noget at sammenligne med. Samt hvor i Skåne det ér. Vi bor i Malmø, I Limhamn området. Vi kunne sikkert godt få forsikringen billigere, men vi har et godt forhold til dem og de gav os en rigtig god pris på bilforsikring som ingen andre kunne matche (heller ikke salus osv) .. Vi er forsikret for op til 1 million SEK og hele bygningen er forsikret, deruodver er vi selv forsikret, selvrisikoen på huset er 1200 SEK og på løse genstande 1000 kroner. Derudover har vi tillæg, hvis vi noget skulle gå galt med huset, taget falde ned, muren falde sammen osv.. Så en smule tillæg :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Vi bor i Malmø, I Limhamn området. Vi kunne sikkert godt få forsikringen billigere, men vi har et godt forhold til dem og de gav os en rigtig god pris på bilforsikring som ingen andre kunne matche (heller ikke salus osv) .. Vi er forsikret for op til 1 million SEK og hele bygningen er forsikret, deruodver er vi selv forsikret, selvrisikoen på huset er 1200 SEK og på løse genstande 1000 kroner. Derudover har vi tillæg, hvis vi noget skulle gå galt med huset, taget falde ned, muren falde sammen osv.. Så en smule tillæg :-)Ok...så indbo: 1.000.000,00 sek...og så en huuulens masse tillæg. Så er det forståeligt at det koster lidt :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Æh, jeg betlate godt 800dkr for en indbo i lejlighed. Så jeg syntes 1400 skr er en del mere, end dk forsirkinger, hvilket undrede mig. Og den skal jo b are dække alment som alle andre gør, ingen ekstra ting her. Men det påstod insplanet at dette var det billigste, og at alle andre ville have over 2k i forsikrings pris pr. år. Lyder helt vildt med 800kr i DK, hvor var det henne og var det med rabatter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Ok...så indbo: 1.000.000' date='00 sek...og så en huuulens masse tillæg. Så er det forståeligt at det koster lidt :p[/quote'] hehe ja og vi er mere end tilfredse, så det er penge godt givet ud =) I øvrigt, fik jeg ikke nævnt det var Trygghansa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 hehe ja og vi er mere end tilfredse, så det er penge godt givet ud =) I øvrigt, fik jeg ikke nævnt det var Trygghansa.Ja da...530,- sek/md. er til at overkomme - bestemt. Det er mindre end jeg betaler for at halv-forsikre min bil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Ja da...530' date='- sek/md. er til at overkomme - bestemt. Det er mindre end jeg betaler for at halv-forsikre min bil. [/quote'] hehe 10.000 SEK her for en golf v6 4 motion om året med alt.. (en sidebemærkning til den originale tråd.. ved det godt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Lyder helt vildt med 800kr i DK' date=' hvor var det henne og var det med rabatter?[/quote'] Nix, det var bare alt andet end det normale ;) Det var via Roskilde Bank, kan ikke huske hvad forsikring sleskabet hedder, men det var ret iorden. - Og nej jege ejer intet via dem, el har noget der andet en tom konto. Og til Gio: Det er intet med at slå sig i tøjet, eller hvordan du nu vil formulerer dig - Alle havde bare fortalt én at forsikringer ialt fald var billigere... og det var de jo så alligevel ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 Nix, det var bare alt andet end det normale ;) Det var via Roskilde Bank, kan ikke huske hvad forsikring sleskabet hedder, men det var ret iorden. - Og nej jege ejer intet via dem, el har noget der andet en tom konto. Og til Gio: Det er intet med at slå sig i tøjet, eller hvordan du nu vil formulerer dig - Alle havde bare fortalt én at forsikringer ialt fald var billigere... og det var de jo så alligevel ikke... Det er i hvert fald billigt i DK også. Jeg tror vi betalte 1200 eller 1500 for en lejlighed i København .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CpX 10 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2006 til JXHAB - Nemerlig.... Men så vidt jeg forstod så dækkede DK forsirkinger bedre el noget ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites