Walle 10 Anmeld indhold Skrevet January 28, 2006 Hej Mette Jeg har sendt dig en privat meddelse, hvis du ikke har set det. Håber du ser den snart og skriver til mig. Hilsen Suzanne (Walle) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 Hej Suzanne. Har lige set den nu. Skriver til dig :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 I kunne i det mindste da skrive en kopi af beskederne herude, så vi andre kan følge med :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 Ja det ku´ du tænke dig va´?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 Hehe Det er da kun to piger der kan kommunikere på den måde der...sådan at man lige bliver nød til at gøre hinanden opmærksom på "you got mail" Det var også længe siden der har været en god tråd, hvor man kunne trække på smilebåndet :lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 Hehe... Man skal jo gører sig bemærked på en eller anden måde ik ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 30, 2006 hehe helt enig toft. Nå men nu skulle jeg jo ikke skrive OT på jeres tråd, så forsæt i bare.. =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Walle 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2006 Hmm, Og mænd synes kvinder er nysgerrige ?? Det passer vist ikke helt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret February 1, 2006 Hmm' date=' Og mænd synes kvinder er nysgerrige ?? Det passer vist ikke helt..[/quote'] Selvfølgelig passer det at mænd synes kvinder er nysgerrige :) Vi er da også nogle enkelte mænd der er meget nysgerrige.. Især hvis man kan se det sjove i noget der mest af alt minder om "to blondiner kommunikerer" ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites