Jump to content
claus

Qtek

Recommended Posts

Hej, jeg har kig på den nye Qtek 8310I, da jeg har ladet mig fortælle at man kan installere en pocket version af skype og dermed også bruge den som ip-telefon, hvilket jo ville være 2 fluer med et smæk.... Processoren er dog kun på 200 mhz, hvilket også siges at være for lidt.. Er der nogen der har erfaringer med dette eller kender nogen som har måske....??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg har fundet frem til er at der ikke direkte er en version der skulle passe på. Men en version til Qtek 9000 mener jeg det var som var en Beta kunne evt virke. Men sammested stod noget om der snart var nyt på vej fra Skype mod denne målgruppe. Søg lidt på forummet på www.qtek-user.dk PS. Er du ellers glad for den? for jeg overvejer kraftigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

mht qtek Yes, jeg er meget glad for den. Dog er den lidt firkantet at have med at gøre når du går fra nokia. MEN, den er meget meget brugervenlig, og nem at have med at gøre. Men jeg bruger den ikke fuldt ud, ringer bare lidt fra den af og til, da det er en arbejdstlf. Men det er et nice stykke gimick! Dog ved jeg ik om skype har nogen fordel ved den tlf, da gprs er dyrt pr. mb... men igen, hvad ved jeg, jeg har den bare ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåååh, ja okay, den har vi også her... min kollega ved siden af har den, meeeen. både udseende, og knapper, samt lyst osv i tlf er bedre - Skærm er bedre, og du virker da ik helt bleg for at få et nyt gadget... Så jeg vil da klart anbefale den... Jeg er så postivt overrasket, at skal jeg købe tlf igen i fremtiden, og der ik kommer et el andet designer hoax fra nokia el en anden (der er jeg en sucker for disse sager). Så råder jeg folk til Qtek... Men har Nokia 8800 til privat... Og skal nu måske ud i også at eje en 3 mobil, grundet roaming osv, og have et svensk nr, men ved ik endnu... syntes jeg drukner i tlf (luxus problem :laugh: ) Men mener egentlig man godt kan smide 3 nummeret i min nokia 8800, bruger alligevel ik videosamtaler og alt det knas, bare ringe... og sms!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nåååh, ja okay, den har vi også her... min kollega ved siden af har den, meeeen. både udseende, og knapper, samt lyst osv i tlf er bedre - Skærm er bedre, og du virker da ik helt bleg for at få et nyt gadget... Så jeg vil da klart anbefale den...
SKA DA HA! Der skal lige plus på kontoen igen så bestilles der :-) Men jeg går ud fra at alle de superlativer du ovenover fyrer af er om Qtek'en?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Yessir, best phone "EVAR". Ej, den er nem og medgørelig - Jeg har ikke været til qtek før, men syntes den her er forholdsvis "pæn"... Men knapperne og skærmen er alene nok... Hvad koster sådan én egentlig uden abon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Yessir, best phone "EVAR". Ej, den er nem og medgørelig - Jeg har ikke været til qtek før, men syntes den her er forholdsvis "pæn"... Men knapperne og skærmen er alene nok... Hvad koster sådan én egentlig uden abon?
Hvis man følger linket på Qtek-user.dk får du den til 4k også kan jeg så trække momsen ud når jeg får den herop:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ThomasO

Hvad syntes i så om den der Qtek.? Jeg fik en jeg skulle teste, men havde den kun et døgn da jeg også skal kunne besvare mobilopkald, syntes lyden var markant ringere end en alm nokia mobil. Så den røg retur i afdelingen igen.... aiiijjjjj... Kan jo være den var halvdefekt, men den var spritte ny. Nogen erfaringer fra jer...... :confused:Ellers en fed måde at sidde tilbagelænet i bilen og rode med mails.... :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Lyden i min S200 er heller ikke helt i topklasse. Men resten af telefonen opvejer dette! Bruger tit headsettet og med tiden bliver det til noget bluetooth også er jeg ude ovre det. Qtek er afgjort de bedste telefoner jeg har haft mellem fingrene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites