Jump to content
Guest Ben

Lamborghini Gallarado

Recommended Posts

Guest Supermule

Igen tror du uden at vide.... Kom igen når du har viden om noget og ikke bare vil svine folk til... Narrøv!!!! :mad::mad::mad::mad:

Jeg tror Supermule har fundet den nye Gallardo SE på blocket.se og sammenligner den med en normal Gallardo. Endnu engang pinlig uvidenhed. Jeg tror det samme var gældende i Trinitys tråd om boligsalg hvor han sammenlignede et hus med rörlig rente med Trinitys lejlighed hvor der var taget udgangspunkt i fast rente. Tænk at han gider blive ved med at rage uklar med folk og gøre sig selv så dum på samme tid :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Kenneth H

I øvrigt ret sjovt hvis du oprigtig mener du skulle have fundet en pris på en side på nettet hvor der ingen priser er. Endnu mere sjovt bliver det hvis du påstår, at en Lamborghini Gallardo koster det samme fra ny som en ny Lamborghini Gallardo SE for så er du endnu dummere end jeg troede omend dette er muligt :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Kenneth H
Ring til Lamborghini og spø'r på en pris... Båthorn...... :mad:
Alle de ting du har sagt i denne tråd er blevet modbevist og alligevel prøver du fortsat at komme udenom. Nu er vi så kommet til opfindsomme historier og ord som "båthorn" og "narrøv". Jeg tager hatten af for din stædighed, dine gode røverhistorier og dit flotte ordforåd af skældsord, men griner højlydt af den måde du forstår at latterliggøre dig selv på :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Modbevist af hvem...???? DIG??? Nej det tror jeg vist ikke..... Kom igen når du har tal du vil lægge på bordet der kan rokke ved min PÅSTAND om ca 40%'s afskrivning.... PS kan du ikke lige registrere dig inden du skriver indlæg herinde.... Bare så jeg kan finde lidt info om dig... Kunne nemlig godt tænke mig at møde dig for at se hvem du er.... ;) Men køb du en Gallardo og se hvad den koster dig.... Så snakkes vi ved om 1 år og så kan vi jo bare tage kvitteringerne og regne det hele sammen.... Så kan vi se hvor fattig du er blevet og hvor mange penge du skal ud og hustle dig til.....hahahahahahahaha :) TABER!!!!! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Kenneth H

Taber? Og trusler nu også? God dreng. Man må vel tage til takke med hvad man er og kan her i livet. Jeg synes det er synd for dig Supermule. Jeg er dog sikker på det må være værre for din familie at have sådan en halv skaldet wannabe der tror han er Gud og ved alt rendende rundt der hjemme :-) Læs nu lige hele denne tråd igennem engang og se hvor mange der har kommenteret dine dumme indlæg. Hver gang du skriver gør du det blot værre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Låt oss med ett konkret exempel värdera en begagnad Gallardo. Jag erbjuder mig direkt att på vilken som hellst av mina lagerbilar (över 500') att i inbytespris erbjuda 1.050' SEK för en ett år gammal Gallardo på under 2000mil. För den som då köpt denna bil helt ny för 1,4MSEK (minus 6% i rabatt, dvs. 1.316.000) innebär detta en värdeminskning på 266.000:- Då var jag inte hel fel på det när jag sa 20% Och som sagt, kom ner till Vellinge, byt till en ny, så skriver jag en Check...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Ja det skal jeg nok.... Men det er nok fordi jeg synes det er underligt at man kan være så dum som dig og stadig gå rundt uden at det offentlige griber ind... :(

Skal du have en tudekiks snart Supermule? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Kennet H

Kom nu lige ind i kampen Supermule og kom med nogle saglige argumenter eller indrømmer du snart, at du tog grueligt fejl og endnu engang blandede dig i et emne du intet vidste om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Kenneth H

Det må være svært at arbejde som "direktør" og samtidig være vagt i Bellacentret om natten. Jeg er imidlertid ikke tvivl om hvor du gør dig bedst :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Kenneth H

Credde : Lysten til at registrere sig, gør sig ikke større af at man modtager trusler fra visse "personer" herinde, det gør imidlertid ikke det jeg siger mindre sandt/relevant...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Og fordi du registrerer dig gør det truslen værre eller hvad? Du kan bare lade være med at skrive person følsomme oplysninger. Og lader du ikke ham vinde ved at lade dig skræmme?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jxhab
Uden at relatere kun til dette emne' date=' så har jeg nemmere ved at tage folk seriøst, som er registreret brugere ;-)[/quote'] Enig. Det er dog desværre ikke alle registrerede brugere der er seriøse =) men det er en anden snak..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Kenneth H & Supermule: Nu klapper i begge to hesten, og lader være med at pisse benzin på hinandens bål. Hvis i ikke kan blive enige, så lad det blive ved dét - og ignorér hinanden istedet for at begynde at køre personlig hetz. I bliver bestemt ikke enige. Den mulighed ér i nået forbi for længe siden *suk* Tæl til 10...knap en pils op...fløjt "Den gamle gartner" tre gange, og klik videre til næste tråd i mellemtiden. icon6.gif Alternativet er at Ben´s tråd bliver lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gio din party pooper ;-)
Sjældent...*g*...men udviklingen er på niveau med kloak-dæksler, og har bevæget sig over i personlig mudderkastning og hetz. /officiel tone ON Kontoret har modtaget klager og indsigelser om nærværende tråd, og har set sig nødsaget til at bede dette komme til ophør med øjeblikkelig virkning. /officiel tone OFF

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Uden at relatere kun til dette emne' date=' så har jeg nemmere ved at tage folk seriøst, som er registreret brugere ;-)[/quote'] 100% enig, det holder ikke at sidde og "gemme sig", og så diskutere på den måde der. En registreret bruger kan man forholde sig "personligt" til. Den (eller dem), der underskriver sig eksempelvis "Kenneth H", ja hvem er det, og det den samme person hver gang eller? Nu står der ingen steder her på forum, at man skal være "seriøs" for at være her. Det du opfatter som "seriøs", er ikke nødvendigvis det andre brugere opfatter som værende "seriøs". Nu skal du ikke misforstå mig, jeg ved godt hvad du mener :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites