Jump to content
Guest jxhab

Reputation points.

Recommended Posts

Guest jxhab

Øh hvad er det lige for noget og kan man se hvornår man får sådan nogle ? "You have 10 Reputation points." Er det godt eller skidt og hvad betyder det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øh hvad er det lige for noget og kan man se hvornår man får sådan nogle ? "You have 10 Reputation points." Er det godt eller skidt og hvad betyder det?
Det er ikke noget vi bruger til noget herinde....plus de færreste ved de eksisterer ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du klikker på "Vægten" i et af indlæggene herinde, så kan du "agree" eller "dis-agree" med forfatteren af det vægt-klikkede indlæg. Alt efter om du er enig eller uenig, så gives der plus og minus-point. Dette bliver så til dine "reputation-points". Sagt på engelsk: "this lets you record whether you agree or disagree with the post. If you agree the person gets postive points, but if you disagree the points are negative." Vægten viser godtnok "add to xxx profile Se xxx profil" når du mouse-over´ på den. Men det er en simpel oversættelsesfejl i vBulletin-softwaren. Summa summarum, factum est: Vægten er til at afgive point til den enkelte forfatter et hvilket som helst sted i en hvilken som helst tråd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

ahaaaa :th2: og hvor ser man så om hvor mange af disse man har? PS. bruges det til noget når man angiver et brugernavn man er blevet henvist af når en ny profil oprettes?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ahaaaa :th2: og hvor ser man så om hvor mange af disse man har?
Prøv at klikke på vægten i et af dine egne indlæg ;) - eller kig under din egen profil.
PS. bruges det til noget når man angiver et brugernavn man er blevet henvist af når en ny profil oprettes?
Som en slags affiliate-code? Nej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvad betyder det så om den lille firkant ude til højre er grøn eller ej? Er bare nysgerrig - har bemærket at der er forskel... Smil, Winnie
Den viser netop om ens "reputation" er iorden. Men igen - ikke noget vi bruger til noget herinde :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den viser netop om ens "reputation" er iorden. Men igen - ikke noget vi bruger til noget herinde :)
Jeg tænkte faktisk fornylig på om vi skulle deaktivere det ? Det er vist mest noget der hører arto-ligende sites til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sådan der! Jeg har lige givet mine først point til dig Gio, for dit indlæg oven for :new::rolleye:
ja så står den sikkert på nul for jeg gav ham minus før...bare fordi jeg kunne :fight:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites