larscph 18 Anmeld indhold Skrevet January 25, 2006 Hvad hulen er den nærmere årsag til at der stadig er 50 km/t på toppen af broen... Er der nogen der har et bud på det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Det er af samme årsag som da Storebælt var spæret - der er is på pylonerne (eller hvad pokker de hedder), og når det smelter, så vil isen falde lige ned på kørebanen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
laughingfrog 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 er det så ikke en fordel at få trafikken forbi lidt hurtigere? hehe, frem for at fastholde bilerne i længere tid i det "farlæige" område.. :) Efter devisen, jo kortere tid på vejen, jo mindre er chancen for uheld.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jxhab Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 er det så ikke en fordel at få trafikken forbi lidt hurtigere? hehe, frem for at fastholde bilerne i længere tid i det "farlæige" område.. :) Efter devisen, jo kortere tid på vejen, jo mindre er chancen for uheld.. :) hehe.. man mener vel at hvis man får en kæmpe istap ned igennem ruden, så er det bedre at bremse og reagere med 50km/t end med 110 - 140km/t Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Jeg kører så stærkt jeg kan............. Så er jeg kortere tid i minefeltet. :) Jeg er helt på bølgelængde med den grinende frø...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites