Ibra. 10 Anmeld indhold Skrevet January 24, 2006 Hejsa. Er det nu rigtigt, det som jeg har fortået det sådan. At hvis man har købt en bil i tyskland, og man ville ha den med til sverige. Er det ikke sådan at man tage den ind til det sted der hedder bilprovningen, så de søger for at den bliver reg. svensk, og så skal man finde en billigt forsikring til den. Det er det jeg har hørt at man skal gøre. Så er der nogen der kan fortælle mig om det er sådan, eller der skal mere til. Tak.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 Hejsa. Er det nu rigtigt, det som jeg har fortået det sådan. At hvis man har købt en bil i tyskland, og man ville ha den med til sverige. Er det ikke sådan at man tage den ind til det sted der hedder bilprovningen, så de søger for at den bliver reg. svensk, og så skal man finde en billigt forsikring til den. Det er det jeg har hørt at man skal gøre. Så er der nogen der kan fortælle mig om det er sådan, eller der skal mere til. Tak.. :) Hej Ibra. Jeg kan se det er dit første indlæg her, så jeg tror du skal prøve at bruge søge funktionen lidt, der vil du finde svar på mange af dine spørgsmål. Men jo du har ret.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ibra. 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Tak Miriam. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites