Jump to content
cf05

Rabat ved køb af fabriksny bil

Recommended Posts

Nu var det skrevet som en JOKE og havde også sat en smilies efter.. Og nej det kommer du nok aldrig til da vi ikke sälger nye biler :):) Ps hvordan kan jeg väre det når jeg ikke ved hvad du köre i.. og det er jo dig selv der skriver ( gider ikke køre rundt i en gammel øse )
Sorry Peter, jeg misforstod vist dit indlæg - håber du kan ta' imod en undskyldning...:flov: :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
betalt 290k svensk. bilen er A4 avant ' date='med prosport,proline og s-pakke.17 T.alu. sænket 20 mm fra fab.[/quote'] Det lyder sku lækkert! Jeg har kig på a6 avant 2.7 tdi... også med sportline pakkerne og ellers lidt andet lir... Spændende hvad den kan købes til... Skal bare lige have de sidste ting på plads i DK, så skal bilen bestilles... Onkring 1 maj bliver dagen ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hey Dud! Har lige købt en VW R32 i Helsingeborg..... Liste pris Sek. 352.000,00 Min pris Sek. 320.000,00 med alt!!! Du skal bare presse dem hele tiden!!!
Det lyder super, hvad koster de "alt" der er smidt oveni? Hvad er din samlede rabat? Så ved jeg hvad jeg skal gå efter ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan give eksempel på hvor langt man kan presse prisen i DK. Det kommer jo meget an på model og mærke og hvor let forhandleren i forvejen sælger bilen. Men en Ford Mondeo eller Toyota Avensis i de modeller der ligger på 350.000 dkk kan man typisk forhandle ned til 300.000 - altså en ganske god besparelse... om de er ligeså gavmilde i Sverige på de to modeller ved jeg så ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvor og hvordan? :)

Havde lige glemt denne tråd' date=' men som skrevet andetsteds så har jeg bestilt en Audi A6 Avant til 415.000 SEK, og jeg fik 71000 SEK i rabat :tongue2:
står selv og skal have fat i en audi a6 avant. tænker bare diesel 2.0. hvor fik og hvorledes fik du den store rabat? andre som har idéer til hvordan jeg får prisen ned? køber den kontant. ved ikke om det har en fordel i at presse prisen? modtager meget gerne gode hints. // ps sikker på det ikke bare var en demobil? derfor den store rabat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
står selv og skal have fat i en audi a6 avant. tænker bare diesel 2.0. hvor fik og hvorledes fik du den store rabat? andre som har idéer til hvordan jeg får prisen ned? køber den kontant. ved ikke om det har en fordel i at presse prisen? modtager meget gerne gode hints. // ps sikker på det ikke bare var en demobil? derfor den store rabat?
Hej Det er ikke en demobil - har i hvert fald fået oplyst 10-12 ugers leveringstid... Mht rabatten, så var jeg selv forundret - alt er foregået via mail, og et enkelt opkald. Jeg skrev en mail til en af AUDIs sælgere og bad om et tilbud på både 2.0 tdi og 2.7 tdi. Rabatten på 2.0 var omkring de 50.000 - derfor valgte jeg 2.7 da der kun var 20000 kr i forskel. Jeg skrev i mailen hvad jeg ville have og om de kunne gi en go pris.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
lyder ikke tosset. det rabat vil jeg da også jage. har du fået stor rabar fordi du har store mængder ekstraudstyr? hvilken forhandler valgte du? super med lidt assistance
Muligvis, der er da en del ekstraudstyr i, og kunne da også se at jeg fik mere rabat når der kom mere udstyr i... Jeg valgte Din Bil i Malmø

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

udstyr vil du være en rigtig flinker og skrive hvad udstyr du har valgt til din a6? ville være super. har skrevet mail til audi mand. han virker som om det bliver svært at matche din rabat, men han er ikke helt afvisende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
super. har fået ham 32k ned i pris indtil videre. han påstår godt nok han ikke vil gå længere. har dog også "kun" valgt sport og pro udstyrspakkerne. vil man fortryde bare at tage den i standard sort?
Lyder heller ikke tosset :) Mht. farven, så må vi have nogle andre på banen her...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
endte med at få 62.000 se kr i rabat på a6'eren. avant 2' date='7 tdi multitronic, sport og pro pakke. super :thumbup:[/quote'] Lækkert... Så er der bare de 10-12 ugers venten :sad: Jeg er dog så heldig at min bil er klar mandag d. 23/7 :th2: Glæder mig vildt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg overvejer at købe en fabriksny bil. Hvor meget kan man regne med at få i rabat ift. listepriserne i Sverige? Er der nogle som har erfaringer med det?
har lige købt en VW Jetta fik ca 25000 SEK i rabat i forhold til liste prisen...:th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

nogen der kender til rabat systemet hos toyota? Jeg har forsøgt at bestille en Aygo. Det eneste ekstraudstyr jeg valgte var vinterdæk med fælge til 4700. Hun afviser at give en eneste krone i rabat og henviser til at bilen er prissat til nettopris. Men kan det være rigtigt at der SLET ikke er noget at komme efter? Dennis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites