kokken 10 Anmeld indhold Skrevet January 23, 2006 Hvis du/i har haft arbejde i dk i perioden 1.sep1977 til 31.aug 1977 har i her en lille opsparing. Denne opsparing kan i få udbetalt når i bor i se. For mit vedkommende er det blevet til 48000.kr. efter skat og afgifter.Så det er helt klart penge der er värd at tage med.Skulle man have gäld til det offenlige bliver dette ikke modregnet. Håber der er nogle der kan få fornöjelse af dette inslag. Lars Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Du mener 77 til 79 :) http://danmark.dk/portal/page?_pageid=34,329281&_dad=portal&_schema=PORTAL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kokken 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 ja,sorry selfölgelig var det 1979. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Tuttelut 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Vi har også undersøgt det med LD - man skal dog betale 60% ifølge det vi har fået oplyst for at få pengene ud. Det er ikke anderledes end hvis du var blevet i DK og havde valgt at få pengene udbetalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Vi har også undersøgt det med LD - man skal dog betale 60% ifølge det vi har fået oplyst for at få pengene ud. Det er ikke anderledes end hvis du var blevet i DK og havde valgt at få pengene udbetalt. ...man kan ikke vælge at få pengene udbetalt før tid, hvis man bor i Danmark. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
kokken 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 det passer ikke helt hvad i blevet fortalt. Ved udbetalig fraträkkes afgift til staten på ca. 39 % svarende til 25% af din saldo pr. 31.dec 1979 og 40 % af det belöb der siden er tilskrevet. Det er i grunden også flot.Det er jo 6-7000 som er blevet til så mange penge. I övrigt kan pengene i dk kun komme til udbetaling,hvis du er fyldt 60 år,eller er tilkendt en pension af en eller anden slags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 Jeg tror jeg var 1-2 år på det tidspunkt :-) måske jeg havde et job som barnestjerne og har penge til gode? hmmm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites