skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2006 Sankt Markus vinkällare Det er ikke billigt, men tilgengäld en kämpe oplevelse, det er bare ordet for det. Jeg har spist mange steder men dette sted buffet slår bare alt !!! Og så er det bare så hyggelige lokaler. http://www.malmborgen.nu/sitestart.asp?page=swing Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2006 For ikke så længe siden var jeg på en tyrkisk resturant som hedder Ankara der ligger lige over for triangln, det er helt kanont, buffet til til 79 sekk, maden er god og varieret, betjeningen er helt i top syntes jeg tjenerne har meget focus på de kunder som er derinde. Den lørdag vi var derinde, var der også mavedans ved 20 tiden ;-) Klart et sted jeg kan anbefale ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Feli 10 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2006 J:th2: ag anbefaller Brogatan (som ligger just på Brogatan), Röda Kran (på Lilla Torg) och även La Roche (ligger mellan Lilla Torg och Engelbrektsgatan)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 Skånske Mad-oplevelser http://www.skanskemadoplevelser.com/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret June 21, 2006 hyggelig resturant i malmö? Hejsa. Jeg har læst de forskellige tråde nu omkring resturanter i malmö, nogle med temlig gode anbefalinger, jeg leder efter et sted hvor de serverer svensk/dansk (europæisk mad) så vi taler ikke om thai mad m.m.. Stedet skal være hyggeligt og sætter stor pris på at man kan sidde og føre en samtale uden alt for meget larm, så det skal ikke være et 50/50 bar og resturant. mit bedste bud var oversten.se som jeg tidligere har prøvet og det var lige hvad jeg skulle bruge, desværre er de fuldt booket den dag vi har planlagt at skulle ud og spise, nogen som kender et sted af samme type som oversten i malmö? så vil jeg meget gerne høre fra jer. ;) Prisen, Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret June 22, 2006 Det var næsten hvad jeg ledte efter, men fandt så frem til Skeppsbron2 som ser virkeligt hyggeligt ud (fra billederne på deres website at bedømme). så jeg giver da lige noget feedback når vi har spist derinde om det er til et 13 tal oder was :-) Tak igen igen Gio. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Desværre måtte jeg aflyse mit besøg på skeppsbron, men fik en anden dag prøvet Gozzip, som ligger i skomakargatan nr 10 Vi hoppede på deres tilbud som lød på ox-spett, det var helt okay, maden smagte virkelig godt. Ventetiden var ikke for lang, på trods af at vi var de eneste kunder som sad udenfor (nogen gange ved jeg at resturanter trækker tiden lidt, da det jo trækker flere kunder til at der sidder folk i resturanten). Men det gik helt okay, betjeningen var også god, så det er helt klart et sted jeg kan anbefale. Man kan nemt sidde udenfor uden alt for meget larm, da resturanten er en smule tilbagetrukket fra hovedgaden. så 5 kokkehuer fra mig eller hvad det nu hedder.. .:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret July 6, 2006 Restaurant Grappa på Lilla Torget kan man roligt prøve. God mad, god service, gode priser. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Liste/kort anmeldelse af restauranter i Malmö Jeg faldt over denne liste: http://www.acc.umu.se/~ullie/mat/guide.html Ganske ok - indeholder samtidig en lille kort beskrivelse af forfatterens oplevelse af stedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persille 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2007 Jeg kan da tillægge et par af vores seneste restaurantoplevelser: Hai på Davidshalls Torg - rigtig god sushi og verdens sjoveste menukort skrevet på "engelsk udtalt på japansk af en svensker". De har også anden japansk mad der ser lækker ud, har testet deres variant af Chicken McNuggets og det var i hvert fald et hit. Nilsson Sushi på Kaptensgatan - har prøvet deres takeaway og den er i hvert fald i orden. Samurai Sushi lige ved Värnhem over for Systemet har også god takeaway. V.E.S.P.A. - lille superhyggelig italiener lige ved Gustav Adolfs Torg. Den bedste pizza jeg har fået i meget lang tid, og så er der rigtig god stemning. Det kan anbefales at bestille bord. Indian Haweli ved Möllevångstorget - masser af mad, og godt til prisen. God indisk øl! Mello Yello på Lilla Torg er en fornøjelse. Har været der et par gange og fået rigtig god mad og god betjening. Kin Long, kinesisk ved Triangeln var en oplevelse. En lidt mere "autentisk" kinesisk restaurant uden så mange dybstegte rejer i sur-sød sovs, det var virkelig lækkert. Just like Mama's, italiensk/spansk på Ystadgatan lige ved Möllevångstorget kan også absolut anbefales. Superhyggeligt lille familiested med lækker, lækker mad og god vin til civiliserede priser. Bestil bord! Velbekomme :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
patbateman 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2007 Dansk kulinaritet Alle vet at danskernes kulinariske evner er som nordmænds alkohol-evner - svært ringe.. Og det mærkes når man læser anbefalingerne her. Alle som anbefaler restauranter på Lilla Torg: I har sandsynligvis ikke forsøgt meget i jeres liv. Mello Yello? Mando? Hvad tænker I på? Det er jo bunden af Malmö's restauranter I taler om. De kan måske anbefales for placering og drikke, men maden? Please! Gode restauranter (baseret på mad), tilfældig ordning: * St Markus vinkällare (verdens beste buffet, meget hyggelige lokale) * Louisianna - var god, men har fåt nye ejere, og jeg har ikke besøgt stedet efter det * Mosaik: sommerrestaurant på Stora Torg. Tapas * La Cantina: tapas i Slottsstaden * en græsk jeg ikke kender navnet på mellem Möllavangstorget og Triangeln * Trappa ner - upper class, god mad som også koster * Gazpacho - god mad, halv-gode lokale * Lemongrass - asiatisk, god mad * Brogatan - god mad, god service, hyggelig lokale * Elysee - kan kun anbefale fonduen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
nielsen.se 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2007 Gode restauranter (baseret på mad), tilfældig ordning: * St Markus vinkällare (verdens beste buffet, meget hyggelige lokale) * Louisianna - var god, men har fåt nye ejere, og jeg har ikke besøgt stedet efter det * Mosaik: sommerrestaurant på Stora Torg. Tapas * La Cantina: tapas i Slottsstaden * en græsk jeg ikke kender navnet på mellem Möllavangstorget og Triangeln * Trappa ner - upper class, god mad som også koster * Gazpacho - god mad, halv-gode lokale * Lemongrass - asiatisk, god mad * Brogatan - god mad, god service, hyggelig lokale * Elysee - kan kun anbefale fonduen Enig med flere af dine valg. Glem ikke mrs. brown på davids halls t. bestil bord. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2007 Mando er klart det bedste sted jeg har spist i Malmö. Mener deres hjemmeside er www.mandosteakhouse.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret January 30, 2007 Mando er klart det bedste sted jeg har spist i Malmö. Mener deres hjemmeside er www.mandosteakhouse.com Perfekt. Det er min fødselsdag imorgen, så der tager min fru og jeg ned. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Perfekt. Det er min fødselsdag imorgen' date=' så der tager min fru og jeg ned. :th2:[/quote'] Det synes jeg lyder som en rigtig god ide. Deres planksteak (tror jeg de kalder det) er rigtig gode synes jeg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Ja, de er gode, men det er deres "jättelövbiff" også,:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret January 31, 2007 Det synes jeg lyder som en rigtig god ide. Deres planksteak (tror jeg de kalder det) er rigtig gode synes jeg. Så var vi der, vi kommer faktisk næsten derfra. Jeg fik selvfølgelig en planksteak. Konen fik ... et eller andet. Tror det var en filet. Det smagte suverænt, men prisen er også derefter. 179 kr. En smule pebret. Man skal ikke gå derind hvis man vil have madro, man må regne med et generelt højt støjniveau. Derudover skulle vi lige hive fat i tjeneren 2 gange før vi fik service. Det ødelagde det lidt, men god mad! 3/6 kokkehuer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BayFyhr 10 Anmeld indhold Besvaret February 25, 2007 Gode restauranter (baseret på mad), tilfældig ordning: * Mosaik: sommerrestaurant på Stora Torg. Tapas Vil lige tilslutte mig anbefalingen af Mosaik! Vi spiste der igår, og det er lækker mad til en rimelig pris - Og så er det en vildt god idé at "mixe middelhavet" som de gør :) (P.s. det er også en vinterrestaurant ;) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret February 25, 2007 Torso Twisted ved siden af Turning Torso er rigtig godt og lidt Café Victor agtig!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 26, 2007 Torso Twisted ved siden af Turning Torso er rigtig godt og lidt Café Victor agtig!!...synes sgu´ nok det var Peter Asschenfeldt jeg så.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Macmajse 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Hejsa Nu har jeg læst alle jeres anbefalinger, og der er da helt klart et par stykker som vi skal afprøve, men ..... Har Malmø nogle restauranter med Michelin stjerner? Eller har de nogle restauranter, hvor kvalitet, betjening mv. svarer til sådanne restauranter? På forhånd tak Majse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Michelinanmelderne kommer aldrig væk fra hovedstæderne når de besøger norden - derfor vil man kun kunne finde disse i Sthml, Kbh osv. Men der findes da nogle restauranger i Malmø med lidt ambition f.eks. Torso Twisted, 1 r.o.k, Vendel at Sturehof, Atmosfär og Årstiderne. Angående madanmeldere er det lidt tyndt i skåne - Bong fra sydsvenskan viser en trend hvor han kun giver en god karakter hvis han får store portioner til små penge . http://sydsvenskan.se/dygnetrunt/bong/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Weber 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Mando nej tak Mando er klart det bedste sted jeg har spist i Malmö. Mener deres hjemmeside er www.mandosteakhouse.com Tja syntes nu ikke særligt godt om stedet, efter min mening noget ringere end Jensens Bøfhus. For meget friturestegning over det hele... Beklager men smag og behag er jo forskellig. Mvh Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Hejsa Nu har jeg læst alle jeres anbefalinger, og der er da helt klart et par stykker som vi skal afprøve, men ..... Har Malmø nogle restauranter med Michelin stjerner? Eller har de nogle restauranter, hvor kvalitet, betjening mv. svarer til sådanne restauranter? På forhånd tak Majse Det er et stykke tid siden jeg var der, men middag på Bloom har absolut været mit personlige kulinariske højdepunkt i Malmö :th2: (og milevidt fra Mando ) http://sydsvenskan.se/dygnetrunt/bong/article158519.ece Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret February 27, 2007 Det er et stykke tid siden jeg var der, men middag på Bloom har absolut været mit personlige kulinariske højdepunkt i Malmö :th2: (og milevidt fra Mando ) http://sydsvenskan.se/dygnetrunt/bong/article158519.ece check.. jeg var også begejstret da jeg spiste inde på Bloom.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites