Jump to content
mrode

Beregninger vedrørende transport

Recommended Posts

I får begge befordringsfradrag' date=' men kun en af jer kan få fradraget for broen.[/quote'] Tak for hjælpen kan man ikke regne det ud nogle steder her inde eller er der et link til udregning mvh nico

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Hmm' date=' nu har jeg siddet og leget lidt med det her, og lige meget hvad jeg taster ind så er der ikke noget der ændrer sig? Forstår ikke helt hvordan det fungerer![/quote'] Prøv at trykke F9, det kan være din automatiske opdatering er slået fra i Excel...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
På opfordring er der her en pilfinger-udgave der ikke er låst og har et skjult ark.. En eller anden dag hvor jeg keder mig, smider jeg også noget lønberegning mv. ind i den.
Ok, men hvor er den? Kan kun finde en version!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Regneark til beregning af transportudgifter Hej, Jeg har en del gange prøvet at åbne zip filen, men der kommer blot en masse billeder frem - som jeg ikke kan se har noget med excel arket at gøre. Hvad mon jeg gør forkert? :rolleye: Det er jo surt at starte forfra med den dybe tallerken når nu der er en der har gjort det store arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Der ligger to excel-filer i zip-filen og hvis du får noget andet frem, så må du gøre et eller andet forkert. Det er dog en fejl der ikke lige siger mig noget. Jeg emailer gerne excel-filerne direkte, hvis det hjælper.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Excel filer direkte - ja tak Det ville være en stor hjælp, da jeg bliver ved med at få nogle pudsige billeder frem når jeg prøver zip. Du må gerne sende excelfilerne til mig. Har du brug for en mailadresse eller kan du se den et sted? På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det ville være en stor hjælp' date=' da jeg bliver ved med at få nogle pudsige billeder frem når jeg prøver zip. Du må gerne sende excelfilerne til mig. Har du brug for en mailadresse eller kan du se den et sted? På forhånd tak.[/quote'] nej, jeg kan ikke lige se din emailadresse. Min er mikkel@rode.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den dag vi kan regne skatten ud uden mellemregninger og på en lommeregner' date=' så bliver jeg en glad mand.[/quote'] Den dag vi kan det bliver Told og skats lokaler meget tomme ... nåja, hvilket minder mig om at de er allerede i gang med at sparke nogle af dem til Gylland :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Den dag vi kan det bliver Told og skats lokaler meget tomme ... nåja' date=' hvilket minder mig om at de er allerede i gang med at sparke nogle af dem til Gylland :D[/quote'] Så kan de måske begynde at yde lidt mere service.. husk at SKAT har mange flere ansatte pr. indbygger end både sverige og norge.. det er totalt latterligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så kan de måske begynde at yde lidt mere service.. husk at SKAT har mange flere ansatte pr. indbygger end både sverige og norge.. det er totalt latterligt.
Naaah ... satser bare på at de ikke når at skatteligne mig inden 3 år ... Med det tempo de arbejder i burde det være muligt hvis man bare ændrer forskudsangivelsen 6 gange flytter til DK, opretter firma og får udvidet selvangivelse. Ændrer forskudsangivelsen 2 gange mere. Indleverer udvidet selvangivelse og lukker firmaet og flytter til sverige. Ændrer sin forskudsangivelse igen .. tænder for sin playstation og trykker op, op, højre L1 R2 L2 L1 R1 og så sender selvangivelsen ind igen med 2 korrektioner. Theyll never know what hit em :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Theyll never know what hit em :D
...og postbudet får besvær med at bære dit brev indeholdende oplysninger om restskat op til din brevlåda. ;) Og så skal du igang med at bevise de har taget fejl...tiden går...pengene skal indbetales...osv. Tror ikke det er besværet værd, Vince.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kanon tool.... men der mangler altså noget under brobizzen. Der bør være et felt til at indtaste alle de ekstra ture man render ud over sit faste abb. på 50 passager. Jeg har ihvertfald ikke kunne overholde de 50 ret mange måneder. Ca. hver 3 md er i snit midst 2-4 ture over - eller mere. Tror det er et generelt problem vi pendlere har.
Så burde den også funke.. (bedre sent end aldrig håber jeg :) ).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Mikkel. takker for et super godt ark, har dog opdaget en enkelt fejl. I "resultat" kolonnen, tager den ikke "fordonsskat" med fra celle G25 i "indtastningsarket" Dette samme gør sig gældende for forsikringen Jeg aner ikke selv hvordan man rettet det, så håber du vil være behjælpelig God weekend /Peter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Mikkel. takker for et super godt ark, har dog opdaget en enkelt fejl. I "resultat" kolonnen, tager den ikke "fordonsskat" med fra celle G25 i "indtastningsarket" Dette samme gør sig gældende for forsikringen Jeg aner ikke selv hvordan man rettet det, så håber du vil være behjælpelig God weekend /Peter
Det er sørme rigtigt.. det er hermed rettet. Tak for hjælpen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites