Jump to content
Madsen

Insp. Hvor mange studerende er der herinde?

Recommended Posts

... hehe... Blev lidt inspireret af hvor mange lufthavnsfolk der er herinde, og ville derfor lige prøve at høre, hvor mange studerende der bor i Sverige mens de studerer i KBH? Ser af og til folk med masser af spændende bøger i toget.. og har endda selv set en, der ligesom mig, selv kæmpede med Juridisk Metodelære :tongue2: Jeg starter selv: Stud.jur. bosat på Slussen. Andre? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
... hehe... Blev lidt inspireret af hvor mange lufthavnsfolk der er herinde, og ville derfor lige prøve at høre, hvor mange studerende der bor i Sverige mens de studerer i KBH? Ser af og til folk med masser af spændende bøger i toget.. og har endda selv set en, der ligesom mig, selv kæmpede med Juridisk Metodelære :tongue2: Jeg starter selv: Stud.jur. bosat på Slussen. Andre? :laugh:
Stud.pæd. ....... Eller som min kære mand plejer at omtale det, så læser jeg til "dum i arbejde" :lol: Jeg pendler fra Skivarp til Gentofte og det er rigtig laaaaaaaaaaaangt med toget :( smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stud.cand.merc(kom) eller Stud.cand.IT - (har ikke 100% besluttet mig til hvilken af de to overbygninger jeg ønsker at starte på efter sommerferien... :o)
Hej Marethe, Jeg skal også starte på min overbygning her efter sommerferien og jeg overvejer over disse to uddannelser på henholdsvis Handelshøjskolen og ITuniversitet. Hvad har du af baggrund, og hvad har du gjort af tanker? Jeg har nemlig ikke en bachelor fra CBS så er i tvivl hvorvidt jeg vil blive optaget dér.... Vh Denise

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Stud.pæd. ....... Eller som min kære mand plejer at omtale det, så læser jeg til "dum i arbejde" :lol: Jeg pendler fra Skivarp til Gentofte og det er rigtig laaaaaaaaaaaangt med toget :( smil fra Christina
:fight: Sikke en flaterende betegnelse han har fundet til det... Han er måske selv færdiguddannet? :laugh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
:fight: Sikke en flaterende betegnelse han har fundet til det... Han er måske selv færdiguddannet? :laugh:
ja ja.....og det værste er, at han kommer sku' selv fra en familie hvor både mor og søster er pædagoger :rolleyes: men ok......vi kan godt lide at "kører" lidt på hinanden herhjemme, så i bund og grund er det bare en eller anden "twisted" kærlighedserklæring :p smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Marethe, Jeg skal også starte på min overbygning her efter sommerferien og jeg overvejer over disse to uddannelser på henholdsvis Handelshøjskolen og ITuniversitet. Hvad har du af baggrund, og hvad har du gjort af tanker? Jeg har nemlig ikke en bachelor fra CBS så er i tvivl hvorvidt jeg vil blive optaget dér.... Vh Denise
Har sendt dig en PM.... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bliver færdig som cand. hort. til sommer (det bliver sikkert først til efteråret da specialet driller lidt for tiden...) og bor i Arlöv. Der er en del andre på Landbohøjskolen som kommer fra denne side af sundet men det er nu alle svenskere som læser til veterinærer og så er der også nogle lidt hjerneforladte svenske tøser som går på kosmetologskolen ved søerne. Damn de er dumme at høre på.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
og så er der også nogle lidt hjerneforladte svenske tøser som går på kosmetologskolen ved søerne. Damn de er dumme at høre på.....
Troede kun det var mig der havde "fornøjelsen" af at høre på dem :lol:........ Men kan se de vækker "opsigt" hos andre end mig :D smil fra Christina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sidder og kæmper med specialet for at blive autoriseret canditter (aka cand.IT) indenfor softwareudvikling. At man så har arbejdet fuldtid ved siden af i 2 år, har ikke just gjort det hurtigere hehe... Merethe og Denise: Eftersom jeg er fra ITU, er i velkomne til at spoørge alt hvad i vil. Stedet kan varmt anbefales... Men OK, jeg flytter jo først om 1 måned og skal være færdig med speciale om 3, så det er egentligt kun 2 måneder jeg kan kalde mig studerende i Malmö :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg sidder og kæmper med specialet for at blive autoriseret canditter (aka cand.IT) indenfor softwareudvikling. At man så har arbejdet fuldtid ved siden af i 2 år, har ikke just gjort det hurtigere hehe... Merethe og Denise: Eftersom jeg er fra ITU, er i velkomne til at spoørge alt hvad i vil. Stedet kan varmt anbefales... Men OK, jeg flytter jo først om 1 måned og skal være færdig med speciale om 3, så det er egentligt kun 2 måneder jeg kan kalde mig studerende i Malmö :-)
Canditter - LOL!!!! Jeg har faktisk nu bestemt mig for at starte på DKM-linien på ITU (Typsik tøselinie - ved det godt;-) Har en god ven her i Malmø som er "canditter", så har allerede lidt insiderinfo.... Men vender helt sikkert tilbage hvis jeg kommer i tanke om noget jeg ikke har fået svar på:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er en del andre på Landbohøjskolen som kommer fra denne side af sundet men det er nu alle svenskere som læser til veterinærer og så er der også nogle lidt hjerneforladte svenske tøser som går på kosmetologskolen ved søerne. Damn de er dumme at høre på.....
Nå, det var der de "allesammen" kommer fra... Havde undret mig over at en hel samtale bestod af skidbra ( eller hvordan hulen det staves?!) Og er også stødt på en del af de veterinærer og også en del medicin-studerende herovre fra... Er noget imponeret over at se dem læse og forstå dansk, det er ret godt gået :th2: Men vi er da alligevel en del studerende herinde :tongue2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Merethe... Tag lige og overvej Ebus istedet. DKM er, groft sagt, for designere og "kreative" folk, ebuzz er lidt mere universitetsagtig. Men man kan jo sagtens tage kurser fra andre linier end ens egen... Det eneste er hvad der står på CV´et bagefter, og jeg tror ikke DKM har så godt et ry som ebus (alle vi andre tror ihvertfald at det eneste DKM´ere laver er at tegne, male og sidde i rundkreds (hehe))...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Merethe... Tag lige og overvej Ebus istedet. DKM er' date=' groft sagt, for designere og "kreative" folk, ebuzz er lidt mere universitetsagtig. Men man kan jo sagtens tage kurser fra andre linier end ens egen... Det eneste er hvad der står på CV´et bagefter, og jeg tror ikke DKM har så godt et ry som ebus (alle vi andre tror ihvertfald at det eneste DKM´ere laver er at tegne, male og sidde i rundkreds (hehe))...[/quote'] Hmm.... siger du til mig at der er større "prestige" i at læse ebus?? :p Hvad så hvis jeg vil være projektleder/webjournalist -så kommer jeg vil ikke langt med ebus???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites