Jønsson 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Chevrolet Corvette C5 Targa ala http://www.mobile.de/SID97q-L9qiGeY2-M4mDvYxNg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1138019783A1LsearchPublicD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B35%81W-t-vCaMiMkQuSeVb_X_Y_x_yclrdsO~BSRA6D1100B17D5600AGCPKWHinPublicA2A0A0A0GschwarzD1998A0/cgi-bin/da.pl?sr_qual=G&top=16&bereich=pkw&id=11111111194873778& Nu er det en C6'er du har linket til, men ellers fed bil.... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Godt godt' date=' jeg prøver SMC amger når det bliver aktuelt. Min nyindkøbte bil har været serviceret hos Din Bil i Göteborg og jeg vil gerne forsætte med en autoriseret, så SMC er måske et godt valg.[/quote'] Min erfaring er at det bestemt ikke kan svare sig at få lavet bil i DK jeg har lige undersøgt pris for 120.000km longlife service på min incl tandrem og vandpumpe ect. Din Bil Malmø: ca 17.500 SEK (11.850 DKK) SMC Gladsaxe: ca 16.000 DKK Ove Larssons Bilservice (aut. Audi & VW): 12.500 SEK (9.875DKK) Kender en del der har brugt Ove Larsson, og altid med godt resultat og en pris der er LANGT under Din Bil osv Til info kostede tandremmen alene 8000 DKK hos SMC...den koster 5200 DKK hos Ove Larsson Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Ove Larssons Bilservice (aut. Audi & VW)Kunne vi ikke få lidt adresse-værk på Ove. Lyder som om han skal ha´ nogle ekstra kunder :) (DGS giver ingen hits på "Ove Larssons Bilservice") Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Peter J Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Hej alle, Tak for inspirationen og fortsæt endelig.......Dette emne jeg har sat i gang er "uopslideligt"..... RS6 og 911 pt. mine to favoritter, selvom de er vidt forskelllige.....Så må jeg sgu bare købe begge to...hehe RS6: eneste problem er at jeg er mere forelsket i den nye front fra A3/A4/A6 end i konen:-)....og den kommer på den nye S6 V10......men ok så får man sikkert også kastet RS6 i nakken til den tid!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jesper Lau 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Google siger: Ove Larssons Bilservice AB Svarvaregatan 6, Hörby Telefon 0415-14 035, fax 0415-15 552 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M.G.J 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Jeg har en 911 som jeg kører ca 25k km med om året Hej Thomas Har du noget imod at fortælle lidt om hvor gammel du er, og hvor meget du betaler i forsikring på sådan en? Evt. hvor gammel bilen er? Det er jo en af drømmebilerne du har! Men jeg frygter lidt der kommer til at gå en del år, inden jeg har råd til sådan en, pga. forsikringen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Google siger: Ove Larssons Bilservice AB Svarvaregatan 6' date=' Hörby Telefon 0415-14 035, fax 0415-15 552[/quote']Oh...jeg havde forstået at Ove Larssons Bilservice lå i Valby, på trods af det svensk-klingende navn. Kan da også godt se hans tilbud er angivet i SEK nu...nå jeg lige ser lidt efter. Desuden var det jo Homer og Steffenr der fik lavet bil i Valby, og CSA der anbefalede Ove...og...og...og...(utroligt så længe dén julefrokost kan mærkes :o ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Jeg er 33, bor 10 km ud for Malmö centrum i en lille flække kaldet Arrie. Betaler (frit fra hukommelsen) 12-13k svenske om året for en fuld forsikring inklusive Salus' diverse tillægsforsikringer - hærværk, selvrisiko og hvad de nu ellers har. Prisen er med kørsel op til 20k km - jeg fik lidt mere travlt end forventet, så den skal lige justeres en tand op. Kender dog ikke prisen. Så det er ikke forsikringen som er dyr. Bilen er en 2000 Carrera 4 (hvor er jeg glad for 4-hjulstræk i disse dage). Kostede 49k euro med 40k km i Tyskland. Købt igennem Andreas hos Autoperformance (kan kun anbefales). Det eneste jeg fortryder er umiddelbart, at det ikke er en cab. Ellers en ultra super lækker bil som du ikke ser hver dag (modsat Audi'erne, som det vrimler med overalt). Man skal bare huske på, at det IKKE er en flyder med stor motor. Det er en sportsbil. Følelsen at køre i en 911 er milevidt fra en M3 eller S4/S6. En ældre Ferrari kunne det også have blevet, men efter at have talt med et par ejere af sådanne bæster, så er jeg glad for at jeg gik efter det mere sikre. Servicepriserne på dem er totalt sygeligt - og de går i stykker for et godt ord. Spørg løs hvis i vil vide mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 (utroligt så længe dén julefrokost kan mærkes :o ) Ja det kan jeg forestille mig.. Du vågnede vel op med mikrofonhår igår, i stedet for tømmermænd.. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Jeg overvejer noget så forskelligt som en 911 evt. TARGA' date=' Touareg V10, Ny RS4, men helst AVANT når den kommer, BMW 645 evt. cab.[/quote'] Fire total vidt forskellige biler.. Der er ingen tvivl om at det bør være en 911'er, med mindre du er nødsaget til at køre rundt med kone og børn, i så fald må man vel nøjes med den mere praktiske RS4 ;) Jaja, hele DK bliver garanteret vildt imponeret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Fire total vidt forskellige biler.. Der er ingen tvivl om at det bør være en 911'er' date=' med mindre du er nødsaget til at køre rundt med kone og børn, i så fald må man vel nøjes med den mere praktiske RS4 ;) [/quote'] Alt et spørgsmål om vane - jeg har kone og tvillinger på 5 år. Og vi har været i Kalmar på ferie med oppakning og alt. Normale indkøb er også ingen problem. Skal man transportere barnevogn skal man nok kigge andet sted hen. Selvom Porsche har tagbagagebærer som ekstra udstyr :-D Nok ikke lige det de sælger mest af. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
M.G.J 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2006 Jeg er 33, bor 10 km ud for Malmö centrum i en lille flække kaldet Arrie. Spørg løs hvis i vil vide mere. Hvor mange års anciennitet havde du da du investerede i den bil? Jeg har pt 3 år, det er godt nok fra mc af, men de går vist også an de fleste steder. Men det kommer nok til at koste mig dyrt stadigvæk. Men det skal lige siges, at jeg ikke har intentioner om at bo i Malmø centrum eller lign når jeg flytter, jeg vil være fin tilfreds med at bo lidt ude på landet, som du eksempelvis gør. Men jeg vil prøve at eje en Porsche engang, det er der slet ingen tvivl om. Så må man jo ofre sig :) Det behøver dog ikke være en forholdsvis ny en, som din er. Har du haft andre Porscher end den du har nu? Jeg tænker på en Boxster eksempelvis. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
mrode 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 3 års anciennitet.. det lyder dyrt i forsikring hvis du vil køre rundt i en porsche. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 I sverige tæller man efter antal år du har haft kørekort. Jeg har haft mit siden jeg var 18, så en "anciennitet" på 15 år. Mht andre Porscher. Jeg ejer stadig en 944 på danske plader fra 86 (ryger på svenske plader inden alt for længe). 944'ere koster i Sverige en ca. 30-50k, så indenfor de flestes rækkevide. Kanon bil til at starte på. Skal det være en ældre 911'er, så bliver det ikke nødvendigvis meget billigere. Dels skal de have mere service, og dels er de ikke produceret i særlig stort antal. Det kan ses på prisen. En model 993 (intern 911 modelnummer) koster ca. det samme som en mere moderne 996 selvom den er 5-10 år ældre. Andre Porscher - ud over min 944, så har jeg kørt et par ture i Boxster, Boxster S, ældre 911'ere, en enkelt tur i en ny 911 turbo og Cayenne. Boxster er for lille. En Boxster S er total fed. Glimrende motor, håndterer som en gokart. Virkelig skæg Ældre 911'ere ville jeg ikke køre i som daglig kører. Interiøret føles forældet og priserne er skruet for meget op. Men de har helt klart charme. 911 turbo er simpelthen for meget - man får _aldrig_ brug for de enorme kræfter i den. Acceleration er overstået for hurtigt, og lyden af hårtører kvæler lidt den fede motorlyd. Cayenne er rigtig fed som 4x4 - bare ikke min smag. Den bedste Porsche (i min mening) er en Carrera 4S. Brede hofter, motor med "nok" hestekræfter, den rigtige lyd etc. Held og lykke med det! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 Alt et spørgsmål om vane - jeg har kone og tvillinger på 5 år. Og vi har været i Kalmar på ferie med oppakning og alt. Hehe lyder lidt cool griner, men du ved hvad jeg mente :) I øvrigt enig med dig i, at Carrera 4S er den mest cool Porsche på gaden, især 997'eren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 I øvrigt enig med dig i' date=' at Carrera 4S er den mest cool Porsche på gaden, især 997'eren [/quote'] Ja for fanden - hvemd er bare havde råd til en ny bil af den kaliber. Jeg venter lige et par år, og så er 997'eren faldet ned i en normal pris. OG SÅ!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 24, 2006 Jeg er 33, bor 10 km ud for Malmö centrum i en lille flække kaldet Arrie. Betaler (frit fra hukommelsen) 12-13k svenske om året for en fuld forsikring inklusive Salus' diverse tillægsforsikringer - hærværk, selvrisiko og hvad de nu ellers har. Prisen er med kørsel op til 20k km - jeg fik lidt mere travlt end forventet, så den skal lige justeres en tand op. Kender dog ikke prisen. Så det er ikke forsikringen som er dyr. Bilen er en 2000 Carrera 4 (hvor er jeg glad for 4-hjulstræk i disse dage). Kostede 49k euro med 40k km i Tyskland. Købt igennem Andreas hos Autoperformance (kan kun anbefales). Det eneste jeg fortryder er umiddelbart, at det ikke er en cab. Ellers en ultra super lækker bil som du ikke ser hver dag (modsat Audi'erne, som det vrimler med overalt). Man skal bare huske på, at det IKKE er en flyder med stor motor. Det er en sportsbil. Følelsen at køre i en 911 er milevidt fra en M3 eller S4/S6. En ældre Ferrari kunne det også have blevet, men efter at have talt med et par ejere af sådanne bæster, så er jeg glad for at jeg gik efter det mere sikre. Servicepriserne på dem er totalt sygeligt - og de går i stykker for et godt ord. Spørg løs hvis i vil vide mere. Nu har jeg haft 996 og M3 og en 996 kan ikke mere ind en m3..Og m3 er en del mere bruger venlig i daglig dagen ind 996... Begge biler er noget af det fedeste man kan få... Ang Audi s modeller er de meget langt efter BMW og Porsche Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Peter J Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Hvad med Porsche Cayman????...Her kan man få en nyere og den har små 300 hypper...Nogen som har prøvet den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Nu har jeg haft 996 og M3 og en 996 kan ikke mere ind en m3..Og m3 er en del mere bruger venlig i daglig dagen ind 996... Begge biler er noget af det fedeste man kan få... Ang Audi s modeller er de meget langt efter BMW og Porsche Jeg går ud fra det er E46 M3 du sammenligner med 996? ;) Jeg kunne godt tænke mig at få lidt flere fordele/ulemper ved de to (i daglig brug, forsikring, service, osv.), da de begge er meget interessante for mig! (Forresten ser din hjemmeside ik så fed ud i Firefox) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Der er kun 1 ting at gøre - kør dem selv og sammelign back to back. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter H. 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Thomas: Rigtig :):)... Lasse: det kommer an på hvor mange penge du har... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse S 10 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Der er kun 1 ting at gøre - kør dem selv og sammelign back to back.Jo jo det har jeg selvfølgelig også tænkt mig, men det kunne jo være meget rart med lidt facts. Såsom 996 er (nok) dyrere i forsikring, M3'eren er dyr at reparere/servicere og lignende. Og så skader lidt erfaringer jo heller ik :) Lasse: det kommer an på hvor mange penge du har...Joee altså, de skulle begge være indenfor rækkevidde ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 25, 2006 Ja det kan jeg forestille mig.. Du vågnede vel op med mikrofonhår igår' date=' i stedet for tømmermænd.. ;)[/quote'] Dagens kommentar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Benzino 10 Anmeld indhold Besvaret August 6, 2007 Hvad med Porsche Cayman????...Her kan man få en nyere og den har små 300 hypper...Nogen som har prøvet den? Cayman blev bedømt som bedste køb til prisen blandt 911 Carrera, 911 Turbo og Cayman S i tyske auto bild. Den skulle være ganske godt kørende. Men for at genoplive dit spørgsmål, er der nogen der har kørt den? Og hvad koster den som ny i Sverige. Kan ikke finde prisen nogen steder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lars C 10 Anmeld indhold Besvaret August 7, 2007 Cayman S står til 595.000 som nypris på bytbil.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites