Jump to content
BS

Julefrokost dagen derpå tråd...

Recommended Posts

Så tager jeg teten op og sammenfatter et kort ressonoment over aftenens begivenheder lidt i stil med sidste år. Dog må jeg erkende allerede nu at jeg er langt fra så stiv som sidste år. Beklager meget. Jeg arbejdede på det. Men jeg er sq nok blevet ældre og kedelig. Men aftenen gik. Gio særgede for en fantastisk køretur i taxa derud. Vi fik set det meste af Hussie som vi blev enige om skulle udtales Ussie. 3 halv stive danskere var døden nær da de var tæt på at springe ud foran vores taxa da de ikke kunne finde vej. Vel ankommet fik vi sagt hejsan til de fleste. Bællet et par øl og maden kom på bordet. Maden var svensk. Lidt i sin egen stil må man sige. men absolut ikke ringe. Men hvor dælen blev den brune sovs af? Aftenens surprise var Guitar kaj fra sidste år. Efter desserten havde han stillet op og var klar til at trykke den af. Stemningen var ikke helt så intim som sidste år og nåede ikke helt samme højder som sidst. MEN. Igen i år var der et par mikrofon liderlige personager der skulle afbryde og ytre forskellige menninger. Det var ikke en engangs fornøjelse så man kunne vel nærmest betegne musikken som stop dans ;) Klokken blev mange sprutten blev mindre. promillen større. Thomas og jeg skulle have en dans. Kort men hvilken afslutning. Vild med dans på TV2 kunne ikke have gjort det efter. Festen skulle slutte og videre det gik. Jeg var så letsindig at invitere på sprut ad libitum. Det gik fint. Musikken var fin (takker Boysen og hende der jeg ikke kan huske navnet på, men har lige fået af vide hun hedder Annie ;) ) Men så var det også lige jeg mærkede hvor gammel jeg var blevet. Klokken 0400 ca måtte jeg melde pas og sige, så'ed u! Manden var træt. Skal der komme en morale... Ja så må det være noget i stil med, Brændt barn går ikke over åen efter vand :rolleyes: Det var en fin julefrokost Thomas havde stablet på benene. Takker for det! :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja tak for en rigtig hyggelig aften - håber alle kom godt hjem... mest komiske indslag var nok ham dér Kim der overnattede på et toilet med dyne og pude...!??! :) (har et billede af ham på mobilen ;)) og brizz: hun hed Annie (og kunne skifte en top-pakning) :) Godnat!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Selv om det ikke var planlagt, så kom jeg altså alligevel forbi i lørdags ved 22.30 tiden. Fire dåser øl blev det til på små tre timer, men det så ud til at en bunke andre deltagere kompenserede rigeligt med alkohol, så det var liiige før jeg følte mig beruset ;) Til gengæld fik jeg snakket med en del (hidtil) ukendte ansigter, og også snakket end del med de mere kendte ansigter. Så alt i alt var det nu meget hyggeligt. Underholdningen, som jo var Lobo fra sidste års julefrokost, var igen ganske cool. Jeg vil give Brizz ret i at stemningen ikke var helt så intim som sidste år, men lokalet var også fire gange så stort, så bordene var spredt godt. Skal jeg sætte en finger på noget (ikke at jeg behøver, men jeg har jo svært ved at holde min kæft :rolleyes: ), så må det være de personer der gang på gang følte det som sin pligt at "underholde" forsamlingen med ligegyldig ævl og diverse skideballer :sick: Det er da meget sjovt i starten, og i mens Lobo holder sine to pauser på et kvarter, eller i "Kim - stjerne for en aften"... Resten var sgu på grænsen til det irriterende, ingen navne nævnt, ingen glemt.. Jeg giver en omgang Gio og Thomas, mine to kære venner :D Men tak herfra for et par hyggelige timer, til jer allesammen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

I got carried away - på en lettere beruset bølge - og så har jeg selv svært ved at holde min kæft, præcis som Toft. :) Vi har alle vores "små ting" når festen skvulper derudaf. Jeg skal nok holde mig i skindet næste gang *g*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvem er det der synger så smukt? :)
Kim, Mie og Lobo sang smukt :) De to sidste endte med at være en "skandale" med en mikrofon i hånden :eek: Nåh, men lad os nu lade det ligge drenge haha ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites