Jump to content
skallstorp

Hvis dette er Svensk så har vi alle en chance

Recommended Posts

Faldt lige over denne annonce på Blocket. Så kan jeg også skrive Svensk.. Hej! jag han en finnt grön mitalik familj bil till salo. jag fick motor stop vid 16900 mil, jag har byt moton den har bara gått 5100 mil papper o knitto finns till altihoppa. jag besiktat bilen och motorn för sekrehettskull i 2006/01/05 och de är godkänd. *nya tendstifter. *nya betteri. *ny motor olja och filter olja. *bilen är röstskiddad under i toyota fabriken o de kostade 1800kr. *rost fri. *röckfri. *finn sikt. *nya breda m+s däck på 17 fälgar köptes i 2005-12-05 och de kostade 9800 kr kvitto finns . *ABS. *AC. *el hissar fram och bak. *el speglar. *C-lås. CD-spelare + 6 fina högtalare. *motor värmare. *krock kuddar 2ST. *stol värmare. *rails. *Tonande rutor . *bessiktad till nästa år 2007 01. *skattat till maj 2006 . *Det finns inga fel på bilen den går som en klocka Vid intree ring

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Faldt lige over denne annonce på Blocket. Så kan jeg også skrive Svensk.. *bilen är röstskiddad under i toyota fabriken o de kostade 1800kr.
Som svensker kan man vel også være ordblind...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror ikke det er en ordblind, men en der tror at han kan Svensk. Kan bare grine lidt fordi jeg troede at jeg havde skrevet noget på Svensk en dag. Men allerede i förste svar stod der noget med Dansk. Jeg skulle selvfölgelig have spurgt ungerne om hjälp. Havde dette väret skrevet af en ordblind havde jeg ikke kunne set det morsomme, kender en del der er det og det ser ikke sådan her ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Det er sgu ikke fordi jeg mangler humor synes jeg, men jeg kan ikke se det sjove i at man har svært ved at skrive et korrekt svensk??? Lad os nu antage at det er en indvandrer som os selv... Jeg synes det er perfekt at han prøver.... Ellers lærer man det sgu aldrig......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var absolut ikke for at hänge nogen ud. Jeg er faktisk meget bevidst om at jeg selv er indvandrer. Bemärk hvad jeg skriver : Kan bare grine lidt fordi jeg troede at jeg havde skrevet noget på Svensk en dag. Men allerede i förste svar stod der noget med Dansk. Jeg skulle selvfölgelig have spurgt ungerne om hjälp.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det var absolut ikke for at hänge nogen ud. Jeg er faktisk meget bevidst om at jeg selv er indvandrer. Bemärk hvad jeg skriver : Kan bare grine lidt fordi jeg troede at jeg havde skrevet noget på Svensk en dag. Men allerede i förste svar stod der noget med Dansk. Jeg skulle selvfölgelig have spurgt ungerne om hjälp.
Point taken... Jeg kan nu godt se at tingene skal være iorden - især når man skal se seriøs ud udadtil, og forsøge at sælge sine sager. Men jeg synes nu ikke det gør noget at folk kan se man ikke er indfødt svenskis - medmindre man har det bedst med at skjule det ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites