Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Jeg har en 6280..... Den virker perfekt. Husk at få din software opdateret..... En god idé er at hente nokia pc suite, så du kan gemme dine kontakter på din pc.... De bliver gemt som *.vcf filer og det kan bruges af de fleste programmer... Så er det godt med en Nokia 6280' date=' den har "automatisk genstart"...den slukker helt umotiveret i ny og næ:)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Jeg har en 6280..... Den virker perfekt. Husk at få din software opdateret..... En god idé er at hente nokia pc suite' date=' så du kan gemme dine kontakter på din pc.... De bliver gemt som *.vcf filer og det kan bruges af de fleste programmer...[/quote'] Tak, men det er alt sammen gjort. Det er først gået rigtig galt efter den seneste opdatering. Nu kan den ikke huske ord som jeg selv staveri sms'er, jeg kan ikke ændre i mine kontaktpersoner også fryser den og slukker når det passer den. Har fået den byttet en gang, har haft den til kontrol 3, har talt med 3 flere gange og de kan ikek finde ud af hvad der er galt. Så nu venter til min bindingsperiode er overstået så køber jeg en SonyEricsson.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Få da tlf byttet.............. Hvis de ikke kan fikse den, så siger købeloven at de skal bytte den. Tak' date=' men det er alt sammen gjort. Det er først gået rigtig galt efter den seneste opdatering. Nu kan den ikke huske ord som jeg selv staveri sms'er, jeg kan ikke ændre i mine kontaktpersoner også fryser den og slukker når det passer den. Har fået den byttet en gang, har haft den til kontrol 3, har talt med 3 flere gange og de kan ikek finde ud af hvad der er galt. Så nu venter til min bindingsperiode er overstået så køber jeg en SonyEricsson..[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2006 Jeg ved ikke om der er nogle af jer der har set filmen : 40 years old and still a virgin. Men i den scene hvor de vokser ham på brystet, der siger han en masse gloser til hende der gør det. Og det udtrykker meget godt lige nu hvordan jeg har det med 3 £${$$€{][${[*^RHS%&/W%&UQ¤ U (Kanon film iøvrigt) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites