koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Nope der er ingen forvirring - Den klare regl hos 3 er at hvis tlf. og abo. er købt inden flytning og er tilmeldt PBS er der INGEN problemer i at beholde tlf. og abo. Hilsen Kenneth (3 medarbejder....shhhh ikke sige det til nogen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Nope der er ingen forvirring - Den klare regl hos 3 er at hvis tlf. og abo. er købt inden flytning og er tilmeldt PBS er der INGEN problemer i at beholde tlf. og abo. Hilsen Kenneth (3 medarbejder....shhhh ikke sige det til nogen) Bare synd "I" glemmer at meddele det med PBS og man derfor for lukket sit abn !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Nope der er ingen forvirring - Den klare regl hos 3 er at hvis tlf. og abo. er købt inden flytning og er tilmeldt PBS er der INGEN problemer i at beholde tlf. og abo. Hilsen Kenneth (3 medarbejder....shhhh ikke sige det til nogen) Så få da for fanden ordnet det sådan at hvis man tilmelder PBS til en dansk bank så kan man også oprette nye abonnementer!!! Det er så tosset det andet:) og tænk på alle de nye kunder 3 kunne få:) Hilsen Trine (med et lidt ambivalent forhold til 3....shhhh ikke sige det til nogen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Jeg skal helt sikkert lade de gode forslag gå videre på mandag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Jeg skal helt sikkert lade de gode forslag gå videre på mandag. Du må gerne tilmelde mig i en fokusgruppe. *Så skulle de satme høre et par sandheder fra en 3 kunde... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Du må gerne tilmelde mig i en fokusgruppe. *Så skulle de satme høre et par sandheder fra en 3 kunde... Ja, dem findes der jo mange af - nogle gode og nogle dårlige - ligesom alle andre teleselskaber..,, men, det var nu ikke et oplæg til diskution om 3, mere en informtion til den tvivel der var... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Ja, dem findes der jo mange af - nogle gode og nogle dårlige - ligesom alle andre teleselskaber..,, men, det var nu ikke et oplæg til diskution om 3, mere en informtion til den tvivel der var... Nu var det ikke sådan ment. Det var ment ganske seriøst, at jeg har en masse ting omkring 3 som jeg virkelig mener selskabet kunne bruge til noget. Jeg kan tilføje at jeg aldrig har været kunde i et teleselskab, mobil som fastnet, jeg har været 100% tilfreds med:). Og til dem der er i tvivl så er jeg kunde i 3 fordi det er MEGET BILLIGERE end de andre selskaber:) Men jeg fatter ikke hvorfor man laver en så fantastisk ordning som den vi har mellem DK og SE, for så ikke at score kunder for vildt på den:confused:. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Futz 12 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Havde heller ikke problemer med at oprette før udvandringen med PBS ordning. Kan i øvrigt anbefale "0på3" tillægsabonnement, specielt hvis ens kone føler, at der ikke er grund til at vente med de informationer/befalinger , der igennem dagen falder dem ind.http://www.3.dk/templates/SubscriptionPlan.aspx?id=5280 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Er der nogen der ved hvordan dækningen (3) er i Annestad? Mvh Allan T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Er der nogen der ved hvordan dækningen (3) er i Annestad? Mvh Allan T Vi færdes primært i Limhamn og Bunkeflostrand. Og der er ingen problemer med dækning. Faktisk er dækningen bedre end da vi havde Telia. Du mister signal når du kører op over højbroen, thats it. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 jeg har ikke oplevet nogen problemer med mit 3-abonnement - bor også i Andeby ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Vi færdes primært i Limhamn og Bunkeflostrand. Og der er ingen problemer med dækning. Faktisk er dækningen bedre end da vi havde Telia. Du mister signal når du kører op over højbroen' date=' thats it.[/quote'] Helt perfekt, tak for svaret. Mvh Allan T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 jeg har ikke oplevet nogen problemer med mit 3-abonnement - bor også i Andeby ;) Cool nok hehe. Du skulle vel ik bo i kvt 27? Mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hsahirf 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 jeg aner ikke hvilke huse, der hedder hvad :o - bor i sadelmageren 8, men flytter om et par måneder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 jeg aner ikke hvilke huse' date=' der hedder hvad :o - bor i sadelmageren 8, men flytter om et par måneder[/quote'] Okay, bor selv i vagnmakarebyn 5. Men held og lykke med flytningen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jeg vil bare sige at jeg også kunne se fidusen i at have samme pris på begge sider af sundet... men oplevede hurtigt store problemer. Selvom jeg befandt mig et sted hvor der var fuld blus på signalet blev mine samtaler afbrudt... det hele endte i et kæmpe kaos hvor jeg var uden mit nummer som jeg har haft i næsten ti år i mere end tre uger. Tre uger reelt uden telefon... de indrømmede at det var deres fejl og tilbød mig nogen sms'er som kompensation?! Get real! Jeg vil ALDRIG anbafale nogen at købe noget af dem...og hvis man gør må man hellere håbe på at lortet virker for deres kunderservice (ha!!) er det værste jeg har oplevet... helt umulige. Sætningen "Jeg kan ikke gøre mere for dig!" står vist med store røde bogstaver i deres manual - for den kunne de allesammen... og selvom jeg sagde "Jamen - du har jo INTET gjort for mig!" blev de ved med at gentage det.... som om det skulle være en selvopfyldende profeti! Igen: Find noget andet... jeg har selv valgt TDC... det ved man hvad er. Selvom de heller ikke er perfekte, og jeg heller aldrig har haft et 100% godt kørende teleselskab kan intet dog måle sig med uhyrlighederne hos 3... Vh Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Raveie 10 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2006 Jeg vil bare sige at jeg også kunne se fidusen i at have samme pris på begge sider af sundet... men opleve hurtigt store problemer. Selvom jeg befandt mig et sted hvor der var fuld blus på signalet blev mine samtaler afbrudt... det hele endte i et kæmpe kaos hvor jeg var uden mit nummer som jeg har haft i næsten ti år i mere end tre uger. Tre uger reelt uden telefon... de indrømmede at det var deres fejl og tilbød mig nogen sms'er som kompensation?! Get real! Jeg vil ALDRIG anbafale nogen at købe noget af dem...og hvis man gør må man hellere håbe på at lortet virker for deres kunderservive (ha!!) er det værste jeg har oplevet... helt umulige. Sætningen "Jeg kan ikke gøre mere for dig!" står vist med store røde bogstaver i deres manual - for den kunne de allesammen... og selvom jeg sagde "Jamen - du har jo INTET gjort for mig!" blev de ved med at gentage det.... som om det skulle være en selvopfyldende profeti! Igen: Find noget andet... jeg har selv valgt TDC... det ved man hvad er. Selvom de heller ikke er perfekte, og jeg heller aldrig har haft et 100% godt kørende teleselskab kan intet dog måle sig med uhyrlighederne hos 3... Vh Pelle Jeg kan ik sige noget godt om Tdc. 1: De ved hvad de vil have for deres ydelser 2: Tænk på hvor mange år de har været på telemarkede, kontra andre teleselskaber. De har haft mange år til at finde ud af hvad der virker ( Ik virker) mvh Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elpedro 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Vi oplever nøjagtig samme problemer som Skalltorp begyndte tråden med at beskrive. Det er pisseirriterende at man aldrig ved om man kan komme igennem. Heldigvis startede det først efter min kæreste fødte, ellers havde det da været helt galt! Det er fedt med priserne, men g`damn hvor er det et skod selskab. Var der nogensinde nogen der fandt en løsning på det? Evt med hjælp af 3 support (yeah right)... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Bare lige en side bemærkning til jer som oplever disse problemer - prøv at slukke og tænde jeres telefon en gang om dagen (bare lige sluk, og så tænd)! Det hjælper i 90% af tilfældene :-) (SPECIELT hvis der er Sony Ericsson K608i i har). Bare lige mine 50 cent... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Bare lige en side bemærkning til jer som oplever disse problemer - prøv at slukke og tænde jeres telefon en gang om dagen (bare lige sluk, og så tænd)! Det hjælper i 90% af tilfældene :-) (SPECIELT hvis der er Sony Ericsson K608i i har). Bare lige mine 50 cent... Undskyld, men den har jeg bare hørt ALT ALT FOR MANGE GANGE. Hvor er det dog mærkelig jeg ALTID havner blandt de sidste 10 %. Sorry kunne ikke lade være:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Sorry kunne ikke lade være:) Det er helt i orden - men det er faktisk et fakum at alt for mange folk glemmer at telefoner på 3g nettede skal genstartes!!! Jeg siger LAGT fra ikke at der ikke er nogle problemer med nettede - men i mange tilfælde er det faktisk telefonen!!! I øvrigt var det blot til info :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thn 0 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2006 Vi har to 608i´er og har aldrig problemer overhovedet. Kører altid perfekt også selv om de ikke bliver slukket ind imellem.. bare sådan at der også kommer nogle positive sider frem engang imellem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elpedro 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 lol, jeg genstartede straks telefonen, og det første jeg fandt var 5 nye beskeder... Eller også var det bare de sidst læste der på en eller anden måde var blevet ulæste igen... Suk.... Men altså Koustrup, jeg er sgu ligeglad med om det er telefon eller net, bare lortet virker... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Men altså Koustrup, jeg er sgu ligeglad med om det er telefon eller net, bare lortet virker... Det er jeg sådan set også, ville blot give et lille fif :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 16, 2006 Men altså Koustrup, jeg er sgu ligeglad med om det er telefon eller net, bare lortet virker... Så er det godt med en Nokia 6280, den har "automatisk genstart"...den slukker helt umotiveret i ny og næ:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites