Jump to content
skallstorp

3 telefon

Recommended Posts

Vi har investeret i 3 telefoner. Herligt at kunne blive ringet op i DK uden at betale. Men det er ofte at vi ikke får kontakt til hinanden. Vi får så et sms om at den og den har sögt os. Dvs samme som hvis telefonen havde väret slukket. Den går bare direkte på svarer, andre der har samme problem ? 3 siger at vi skal tjekket telefonerne hos forhandleren, men der er vel ikke fejl på alle vores telefoner ! Vi havde först taget "bombe" abonnement. Men da ikke kunne svare sig ville vi bytte til "mini". Efter at have ventet 30 min blev vi stillet om til en der sagde at det kostede 495 kr at bytte. 3 x 495 kr for os, öv. Prövede så at ringe om dagen og sige det samme, men at jeg ikke ville betale for det. Jamen ville jeg ikke det så skulle jeg da heller ikke. Sygt , eller ??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har haft 3 i 2 uger nu, og det har bare fungeret rigtig godt!! Der er lige når man er på midten af broen hvor den ryger af nettet hvis man snakker i tlf, men det er jo så fordi den skal skifte til se/dk net. Da jeg heller ikke endnu har kunne få ADSL abb. så har jeg købt et 3 Data abb. og connecter med 200Kbit. Så er rimelig tilfreds med 3. Problemet med opkald der ikke kommer frem har jeg ikke oplevet. Jeg bruger en Sony Ericsson K608i

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også 3 telefoner, og har nu oplevet samme problem. Et par gange er folk røget direkte på svaren, selvom der har været fuld dækning og tændt telefon. Men har ikke undersøgt det nærmere, da det ikke har været det helt store problem. Er ellers meget godt tilfreds med dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Supermule

Nu skal jeg ikke spille smart eller noget, men..... Jeg havde samme problem med en Nokia 6310i... Det løste sig ved at få opdateret softwaren i den. Det er noget med at den ikke registrerer sendemaste skift og så er den ikke "tilgængelig" på mobilnettet....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Kan man overhoved have en Dansk telefon når man bor herovre ? Opdatere software' date=' nå ja. (Hvisker: hvordan gör man lige det ?)[/quote'] Nej de har en sender ved broen der gør at hvis du tager en dansk telefon med over så lukker softwaren på telefonen og den er herefter uanvendelig :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var inde hos 3 i Fields for et par uger siden ... der fik jeg at vide at der ville gå 3 uger, så ville jeg som svensk folkebogført sagtens kunne købe en telefon, abonnement, dansk nummer og det hele. Normalt vil man jo bare kunne få en bosiddende i DK til at købe den, men da jeg skal have min svenske virksomhed til at betale for gildet, er det jo meget praktiskt at der står det rigtige navn og den rigtige adresse på fakturaen :) Så, giv det er par uger mere, og prøv så at se om ikke det lykkes :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Men det er ofte at vi ikke får kontakt til hinanden. Vi får så et sms om at den og den har sögt os. Dvs samme som hvis telefonen havde väret slukket. Den går bare direkte på svarer, andre der har samme problem ?
Har fuldstændigt samme problem - møgirriterende! Har talt med 3 om problemet og de vil vende tilbage.... Har LGU880 - Hvilken telefon har du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det tidligere spörgsmål med Dansk telefon når man bor i Sverige og software har intet med hinanden at göre så klart. Jeg spörger jo til det med den Danske telefon fordi at jeg ikke vidste det. Da jeg flyttede herover for 10 år siden var det ikke aktuelt at man muligvis kunne spare på sms prisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg var inde hos 3 i Fields for et par uger siden ... der fik jeg at vide at der ville gå 3 uger, så ville jeg som svensk folkebogført sagtens kunne købe en telefon, abonnement, dansk nummer og det hele. Normalt vil man jo bare kunne få en bosiddende i DK til at købe den, men da jeg skal have min svenske virksomhed til at betale for gildet, er det jo meget praktiskt at der står det rigtige navn og den rigtige adresse på fakturaen :) Så, giv det er par uger mere, og prøv så at se om ikke det lykkes :)
Er der noget nyt i sagen, det kunne jo være ganske praktisk?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Man kan altså godt være 3 kunde i danmark' date=' såfremt abo. er oprettede inden man flyttede derover og man er tilmeldt PBS :-)[/quote'] Øhhh nu er jeg forvirret, der er vist generel uenighed her.... @ Koustrup- taler du af erfaring?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Øhhh nu er jeg forvirret, der er vist generel uenighed her.... @ Koustrup- taler du af erfaring?
Det var sådan jeg fik min 3 telefon. Oprettede abb. et par måneder inden at jeg rejset til sverige og betaler via betalingsservice - jeg har ingen problemer (du skal dog ikke fortælle dem at du skal flytte til sverige når du køber telefonen). Købte også lige ny 3-telefon med andet abb. for nylig og der var heller ingen problemer - så længe jeg bare betalte via betalingsservice.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest Trine
Øhhh nu er jeg forvirret, der er vist generel uenighed her.... @ Koustrup- taler du af erfaring?
Tror mest det er et tegn på manglende styring end det er et godkendt regelsæt... Som Malene siger kan du være heldig de ikke opdager du er flyttet....Vores står i min svigerindes navn og med tilmeldt pbs er det altså ikke et problem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites