skallstorp 11 Anmeld indhold Skrevet January 18, 2006 Vi har investeret i 3 telefoner. Herligt at kunne blive ringet op i DK uden at betale. Men det er ofte at vi ikke får kontakt til hinanden. Vi får så et sms om at den og den har sögt os. Dvs samme som hvis telefonen havde väret slukket. Den går bare direkte på svarer, andre der har samme problem ? 3 siger at vi skal tjekket telefonerne hos forhandleren, men der er vel ikke fejl på alle vores telefoner ! Vi havde först taget "bombe" abonnement. Men da ikke kunne svare sig ville vi bytte til "mini". Efter at have ventet 30 min blev vi stillet om til en der sagde at det kostede 495 kr at bytte. 3 x 495 kr for os, öv. Prövede så at ringe om dagen og sige det samme, men at jeg ikke ville betale for det. Jamen ville jeg ikke det så skulle jeg da heller ikke. Sygt , eller ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Har haft 3 i 2 uger nu, og det har bare fungeret rigtig godt!! Der er lige når man er på midten af broen hvor den ryger af nettet hvis man snakker i tlf, men det er jo så fordi den skal skifte til se/dk net. Da jeg heller ikke endnu har kunne få ADSL abb. så har jeg købt et 3 Data abb. og connecter med 200Kbit. Så er rimelig tilfreds med 3. Problemet med opkald der ikke kommer frem har jeg ikke oplevet. Jeg bruger en Sony Ericsson K608i Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Er det så 3 i DK eller 3 i SE? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 DK, rart med et dansk nummer ellers er der jo aldrig nogen der ringer til en :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
repeat 0 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Har også 3 telefoner, og har nu oplevet samme problem. Et par gange er folk røget direkte på svaren, selvom der har været fuld dækning og tændt telefon. Men har ikke undersøgt det nærmere, da det ikke har været det helt store problem. Er ellers meget godt tilfreds med dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Nu skal jeg ikke spille smart eller noget, men..... Jeg havde samme problem med en Nokia 6310i... Det løste sig ved at få opdateret softwaren i den. Det er noget med at den ikke registrerer sendemaste skift og så er den ikke "tilgængelig" på mobilnettet.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 18, 2006 Kan man overhoved have en Dansk telefon når man bor herovre ? Opdatere software, nå ja. (Hvisker: hvordan gör man lige det ?) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 Her findes adskillige tråde om 3 som teleselskab og de ting der venter en når man køber hos dem. Så held og lykke med resten af jeres abonnementstid :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bluee 10 Anmeld indhold Besvaret January 19, 2006 Kan man overhoved have en Dansk telefon når man bor herovre ? Opdatere software' date=' nå ja. (Hvisker: hvordan gör man lige det ?)[/quote'] Nej de har en sender ved broen der gør at hvis du tager en dansk telefon med over så lukker softwaren på telefonen og den er herefter uanvendelig :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2006 Godt svaret Bluee, joke eller ikke fattet. Accepterer de en Svensk adresse ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Supermule Anmeld indhold Besvaret January 20, 2006 Nej................... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2006 Godt svaret Bluee' date=' joke eller ikke fattet. Accepterer de en Svensk adresse ?[/quote'] Hvis du kigger lidt på dit eget spørgsmål, forstår du måske svaret:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret January 20, 2006 Jeg var inde hos 3 i Fields for et par uger siden ... der fik jeg at vide at der ville gå 3 uger, så ville jeg som svensk folkebogført sagtens kunne købe en telefon, abonnement, dansk nummer og det hele. Normalt vil man jo bare kunne få en bosiddende i DK til at købe den, men da jeg skal have min svenske virksomhed til at betale for gildet, er det jo meget praktiskt at der står det rigtige navn og den rigtige adresse på fakturaen :) Så, giv det er par uger mere, og prøv så at se om ikke det lykkes :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TMøl 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2006 Men det er ofte at vi ikke får kontakt til hinanden. Vi får så et sms om at den og den har sögt os. Dvs samme som hvis telefonen havde väret slukket. Den går bare direkte på svarer, andre der har samme problem ? Har fuldstændigt samme problem - møgirriterende! Har talt med 3 om problemet og de vil vende tilbage.... Har LGU880 - Hvilken telefon har du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2006 Jeg har en Sony Ericsson Z 800 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2006 Det tidligere spörgsmål med Dansk telefon når man bor i Sverige og software har intet med hinanden at göre så klart. Jeg spörger jo til det med den Danske telefon fordi at jeg ikke vidste det. Da jeg flyttede herover for 10 år siden var det ikke aktuelt at man muligvis kunne spare på sms prisen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Karina 20 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2006 Jeg havde det samme problem, da jeg flyttede herover sidste år, men jeg gik bare ned til forhandlere og fik den opdateret, så var det problem klaret. Har ikke haft nogen problemer siden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
henke 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2006 MRoderick -> meget spændende med 3-mulighed om en tre ugers tid, holder du os updated på den situation? Jeg har nemlig selv lige fået svar fra 3, at det ikke lader sig gøre. Mvh Henke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MRoderick 10 Anmeld indhold Besvaret January 22, 2006 holder du os updated på den situation? Det kan du tro! Jeg skal nok juble helt vildt, når det endelig lykkes :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Jeg var inde hos 3 i Fields for et par uger siden ... der fik jeg at vide at der ville gå 3 uger, så ville jeg som svensk folkebogført sagtens kunne købe en telefon, abonnement, dansk nummer og det hele. Normalt vil man jo bare kunne få en bosiddende i DK til at købe den, men da jeg skal have min svenske virksomhed til at betale for gildet, er det jo meget praktiskt at der står det rigtige navn og den rigtige adresse på fakturaen :) Så, giv det er par uger mere, og prøv så at se om ikke det lykkes :) Er der noget nyt i sagen, det kunne jo være ganske praktisk? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Er der noget nyt i sagen' date=' det kunne jo være ganske praktisk?[/quote'] Det kan ikke lade sig gøre, man må støtte sig til sin familie i DK.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
koustrup 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Man kan altså godt være 3 kunde i danmark, såfremt abo. er oprettede inden man flyttede derover og man er tilmeldt PBS :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Man kan altså godt være 3 kunde i danmark' date=' såfremt abo. er oprettede inden man flyttede derover og man er tilmeldt PBS :-)[/quote'] Øhhh nu er jeg forvirret, der er vist generel uenighed her.... @ Koustrup- taler du af erfaring? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Malene 10 Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Øhhh nu er jeg forvirret, der er vist generel uenighed her.... @ Koustrup- taler du af erfaring? Det var sådan jeg fik min 3 telefon. Oprettede abb. et par måneder inden at jeg rejset til sverige og betaler via betalingsservice - jeg har ingen problemer (du skal dog ikke fortælle dem at du skal flytte til sverige når du køber telefonen). Købte også lige ny 3-telefon med andet abb. for nylig og der var heller ingen problemer - så længe jeg bare betalte via betalingsservice. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest Trine Anmeld indhold Besvaret August 12, 2006 Øhhh nu er jeg forvirret, der er vist generel uenighed her.... @ Koustrup- taler du af erfaring? Tror mest det er et tegn på manglende styring end det er et godkendt regelsæt... Som Malene siger kan du være heldig de ikke opdager du er flyttet....Vores står i min svigerindes navn og med tilmeldt pbs er det altså ikke et problem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites